![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Aan welke kant woont je lekkerste buurvrouw? | |||
Links |
![]() ![]() ![]() |
4 | 66,67% |
Rechts |
![]() ![]() ![]() |
2 | 33,33% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Vandaar al die loodgieters in witte jassen die mijn buizenstel altijd maar komen bekijken ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 5 december 2019 om 12:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij enquetes heb je nu eenmaal doelgroepen eh?
Jammer genoeg hoor jij daar deze keer niet bij. Hopelijk ben je het snel te boven.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag je zelf kiezen. Ik wou de enquete opzettelijk laagdrempelig houden.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oeps, ik las trouwens enkel de openingspost en niet de enquête (vraag), lol. Ik kick enkel op m'n man natuurlijk. Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 december 2019 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant, hij raakt wel een zere vinger als uw zelfverklaard verhaaltje van Pakistani te zijn correct is. Effe kijken.... ergens slingert er hier een boek rond, De verborgen meisjes van Kaboel. Sorry, vergissing, dat gaat over minderjarige travestieten. Meisjes hebben geen waarde, die kosten alleen geld. Jongens brengen op.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haten? Ik haat u niet, daar ben je niet genoeg voor. Voor mij bent u lucht. Toegegeven, uitermate toxische, maar nog steeds lucht. |
|
![]() |
![]() |