![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() jamaar ja, ik hoor dat schoolkinderen vandaag in paniek van school thuis komen over die klimaathisterie en over Vlaanderen onder water etc ...
ik vind dat allemaal niet zo onschuldig meer ze ... ![]() t is niet dat de Vlaamse jeugd al de meest zorgeloze was hé ... en dan verschieten van hoge zelfmoordcijfers en wijdverspreide psychische problemen ... jaag uw kinderen nog wat meer schrik aan, denk ik dan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() Max. 100 km/h op de Brusselse ring ? Wanneer ik dat daar gereden heb weet ik niet meer, misschien 's nachts... meestal is het stilstaan of max. 50-70
Ze willen maar 32.6 procent CO2 verminderen ipv 35? Hoe onnozel is dat niet, met decimalen goochelen? Wallonie mikt zelfs op 55 procent reductie tegen 2030! Of 30.000 euro lenen aan 0% voor energiezuinig huis te bouwen/renoveren? De meeste mensen hebben dat geld niet om terug te betalen. Ze willen de kloof dichten met elektrische en zelfrijdende auto's en geothermische vernieuwingen. Wat zelfrijdende auto's kunnen doen voor het klimaat, dat is me een raadsel. En geothermie, bedoelt ze dan boringen in Mol met de toepasselijke aardbevingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ja, ik stoor me ook aan paniekzaaiers en doemdenkers. Ik stoor me ongeveer even erg aan mensen die denken 'we bouwen wel een dijkje en daarmee is alles opgelost'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 9 december 2019 om 12:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus denk ik dat het wijzer zou zijn van de Walen om vandaag een toontje lager te zingen en te zien wat ze er werkelijk van terecht brengen... Want wat hun sociaal voorbeeld betreft zinken ze alleen maar van de regen in den drop... en als er dan al verbetering en vernieuwing komt, moet dat meestal vanuit Vlaanderen komen... Maar wat het verbraste geld in die sector betreft blijft u inderdaad beter bij de Walen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 9 december 2019 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |