![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pacten zoveel ze willen, maar een regeerverklaring ... o la la ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga deze namiddag een bakharing eten. Ik ben er niet gerust meer in. Ik verwacht nog een pact. Plastiekvis eten zal worden verboden. Onvoorstelbaar waar ze zich in de catacomben van de politiek mee bezig houden. In welk kasteel werd dit pact gesloten? Niet in het parlement vermoed ik. De keuken is er niet op voorzien om kaviaar en gezwollen ganzelever te prepareren. Vroeger maakte Margriet die gerechten. In beperkte kring dan. Want zij kon als kok nogal wat voorproeven zodat het ganse parlement niet meer aan zijn trekken kwam. Trouwens met op een knopje te drukken; na uw fantoma-briefje gelezen te hebben; scherpte je de eetlust toch niet aan. Van zwaar vergaderen en beslissingen nemen wel. Zouden ze wel beseffen wat ze aan Margriet kwijt zijn? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 9 januari 2020 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pact. Ondertekend door wat 2e rangsfiguren van elke van die partijen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bianca Debaets staat er ook tussen, de tsjevin uit Brussel.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelekte nota “houdt iets meer rekening met politieke realiteit in Vlaanderen”
De realiteitszin die ver zoek geraakt was. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moest ik nu écht niet weten zie.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een meerderheid (in België), daar maken de uilskuikens zich weer gelukkig mee maar de laatste peiling heeft aangetoond dat ze helemaal geen meerderheid meer hebben in Vlaanderen. Madam Francoise vecht voor het behoud van het huwelijk want ze vreest dat ze anders zelf gaat moeten gaan werken voor de kost maar haar echtgenoot, Meneer Vlaminck, die er vanaf wil heeft de echtscheiding ingezet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een pact...waar heb ik dat nog gehoord? Het Marrakesh-pact waarvan wordt beweerd dat het niet bindend is?
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten spartelen....
Het loopt op zijn einde.... |
![]() |
![]() |