![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() edit: om nog te zwijgen over de gebetonneerde noord-zuid "solidariteit" Laatst gewijzigd door Wapper : 8 januari 2020 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Maar ze mogen verdwijnen, op voorwaarde dat er een federale kieskring komt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die werken uitsluitend in het voordeel van 35% van de bevolking en altijd ten nadele van de natuurlijke meerderheid die 65% van de bevolking heeft. Laatst gewijzigd door Anna List : 8 januari 2020 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 kamer 35 Franstaligen 65 Nederlandstaligen en geen enkele grendel meer 3 F ministers 7 NL ministers en één MP alleen gaat ge dat er redelijkerwijze nog veel moeilijker door krijgen in Walbanië dan Vlaamse Onafhankelijkheid natuurlijk. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wsl ben jij zo iemand die nog in staat is te trachten kolonialisme goed te praten ook. een democraat ben je duidelijk niet. Laatst gewijzigd door Anna List : 8 januari 2020 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Oké, ik stel voor dat we nagaan wat de franstaligen in het algemeen over Vlaanderen weten en het springt eruit dat la Belgique gewoon weg nu al niet meer bestaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de dag dat dat systeem in de andere richting zou moeten werken wordt het opgedoekt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ge mij als Vlaming voor de vuist weg 3 Waalse auteurs kunt opnoemen, dan hoort Vlaanderen bij Wallonië. als ge mij als Vlaming voor de vuist weg 3 Nederlandse auteurs kunt opnoemen, dan hoort Vlaanderen bij Nederland. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de meeste mensen die op NVA stemmen erover denken zoals ik. Er moet iets gebeuren aan het profitariaat. Splitsing is geen doel op zich maar wel een manier om dat te doen. Ik zou in die enquête ook ingevuld hebben dat ik het land niet wil splitsen. Voor mij is wat regionalisering al lang genoeg.
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoewel ik ook niet denk dat het snel zo gaat gebeuren.
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Wat een onnozel fabeltje. Niemand gelooft nog dat verhaaltje van de interpersoonlijke solidariteit. Zolang de Walen PS blijven stemmen blijft het profitariaat onderhouden. Dat is de enige reden dat er zo aanstoot genomen wordt aan de transfers. Namelijk dat het in een bodemloze put wordt gesmeten ipv degelijke maatregelen te nemen om de economie aan te zwengelen.