![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel killo moete dan smoren,... ik denk dat ge dan eerder dood zult gaan van koolstofmonixde vergiftiging, ... (slechte verbranding van die wiet,... ) En toch ben ik er tegen, ik vind het wel jammer voor uwe plant, nu zomaar vernietigd worden, ... Ik moet mijne ficus hier ook wat water geven, alleen die zijn blaren kunde nie smoren, ... allee ge kunt da wel, maar ik zou't nie doen als ik van u was. Die wiet planten hun bladeren zitten vol toxines en het is al bewezen dacht ik dat het op langere termijn uw brein zou aantasten, bovendien kunde er depresies van krijgen, en de meeste werknemers apprecieren het niet dat ge met nen stoeme smile op uwe smiekel aan uwen bureau zit, terwijl ge van de wereld zijt omdat ge 's middags nen joint staan roken hebt aan 't koffiemachien. Kijk van mij moogde doen wat ge wilt, zolang ik er maar geen last van heb, maar ik heb van 't weekend weer gezien dat er weer verdachte auto's bewegen op 't plein, en da stoort mij dus... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is toch heel typisch voor die lagen van de bevolking dat als ge zegt dat ge graag wiet rookt al meteen als junk word gezien etc... zo echt een typische volkse mentaliteit.
Ik heb nog nooit hoogbegaafde mensen tegen drugs weten zijn, dat zegt genoeg over de mening van de doorsnee burgertrut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Mensen die ertegen zijn, zijn ook meestal mensen die vinden dat ge alleen waarde aan uw leven kunt geven volgens de traditionele (denk)patroontjes: huisje tuintje keukentje beeste en dat "beetje extra" dat zogezegd niet alledaags is.
Neen, naar zo'n mensen vind ik niet dat ik moet luisteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Waarom is gebruik en OD onlosmakelijk aan elkaar gekoppeld bij u?
Vind ge de publieke opinie volgen een teken van gezond verstand ofzo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Het zou al een oplossing zijn om al wie verslaafd is aan drugs te weigeren in onze sociale ziekteverzekering. Als ze toch vinden dat ze het recht hebben zichzelf ziek te maken, dan moeten ze ook niet rekenen op de hulp van de ziektesector.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Get over it .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Trouwens nog iets: onlangs stond in het nieuws dat Duits bier drinken jong houd.
Zo'n dingen halen altijd het nieuws... Maar cannabis en zijn voordelen (zou goed zijn voor glaucoom, anorexia, in sommige gevallen migraine en depressies, en het zou de kans op hersentumoren kunnen verminderen volgens een test op ratten) worden nooit vermeld. Als dat geen manipulatie is. Alleen de negatieve kanten worden vermeld... Persies of het is in het geheim afgedwongen om niks positiefs te zeggen over cannabis. Dan zou de jeugd dat nog "voor eigen bestwil" nog moeten geloven. Hoelang denken ze hiermee door te kunnen gaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() De mensen van de Vereniging voor Alcohol en andere Drugproblemen (VAD) bedoelen het misschien wel goed, maar hun uitgangspunten zijn dat niet. De vereniging voert geen rechtlijnig en ondubbelzinnig antidrugbeleid en raadt het gebruik van drugs niet radicaal af. Meer zelfs … zij denken nog steeds dat men jongeren kan leren ‘verantwoord’ om te gaan met drugs. Verantwoord omgaan met cannabis, xtc of cocaïne is onmogelijk.
De enige verantwoorde manier om met die drugs om te gaan is heel simpel: er nooit mee beginnen. Dat was en is de visie van Ouders Tegen Drugs. Die organisatie stond lange tijd vrijwel alleen met haar standpunt en kreeg enkel de steun van - toen nog - het Vlaams Blok. Dat laatste is nu veranderd. Een aantal dokters heeft onlangs het Vlaams Platform tegen Drugs opgericht. Hun afwijzing van drugs is duidelijk en ondubbelzinnig: “Neutrale boodschappen over drugs en spreken over verantwoord druggebruik, betekenen het aanvaarden van drugs en dat kan niet. Wij vinden dat je aan jongeren de duidelijke boodschap moet geven dat illegale drugs niet kunnen. […] Een goede drugwet waarschuwt potentiële gebruikers ervoor dat druggebruik zo gevaarlijk is dat het strafbaar en illegaal moet worden.” De belangrijkste initiatiefnemers zijn dokter Mireille Vergucht van Ouders Tegen Drugs, de bekende Luc Beaucourt, Renno Roelandt, ondervoorzitter van het Belgisch Olympisch Comité en dokter Ivan Van Damme, die lid is van Europe Against Drugs. Zij zullen door de politiek-correcte kaste ongetwijfeld verketterd en vervloekt worden, maar ze hebben zeker de steun van de zwijgende meerderheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Burger
|
![]() kijk, die plant heeft 7 maand in mijn tuin staan groeien
de wiet was lekker, maar om diverse redenen niet van handelskwaliteit. biologisch geteelt met niks meer dan zon wind en water ( en 'n beetje visolie ) op 't einde was ie ongeveer 2.5meter hoog. http://www.overgrow.com/edge/gallery...11-8-small.jpg er zijn vanwege niemand ooit klachten over geweest, en ik viel niemand lastig met mijn gebruik. Waarom stond de politie voor mijn deur? gewoon een teken van onmacht! onmacht om op een serieuze manier hun job uit te oefenen pure onmacht veroorzaakt door domheid is t dom van me om gepakt te worden? ik hing 't niet aan iedereen z'n neus, ik discussieerde enkel op 'n forum over de verzorging van deze ene plant. eerst legaliseer je 't, lok de gebruikers uit hun kot, dan pak je ze allemaal op Nazischweinen dat zijn 't in alle geval, ik heb zoiezo getekend voor 'n behandeling in de sleutel, ik ben niet van plan te stoppen of te minderen, kan er wel wat manuren overheidsgeld verbrassen, en wat liggen lullen tegen een of andere psychowibo is best wel leuk eigenlijk nu hopen dat ik ooit de kans krijg de staat een serieus voetje te lichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Burger
|
![]() hyoens idioot,
okay heel leuk, ik zal me schikken naar uw orders maar ENKEL indien er een volledig verbod komt op alcohol, naar wetenschappelijke normen een HARDDRUG, waar je veel moeilijker afraakt, die veel schadelijker is, en al veel meer levens heeft geeist. zo ook TABAK, even verslavend als alcohol, enkel treedt het verslavingsmechanisme veel sneller in werking beide zijn bijna even verslavend als heroine ( er zijn zelfs meldingen van heroinejunks die wel van de hero afraken, maar nooit van sigaretten, hoe ze ook proberen...) DUS jan, een volledige drooglegging van belgistan, alcoholgebruikers moeten vervolgd worden, geinterneerd en psychologisch begeleid. tabaksrokers ( tabak was ten tijde van de indianen trouwens een zwaar hallucinogeen middel, wat ook niemand weet, maar ja het volk is dom en dient zo gehouden te worden, anders is onze incompetente elite zo haar job kwijt.) dienen vervolgd te worden wegens poging tot moord op de medemens door het uitwasemen van rook Nog iets dat in die geest verboden dient te worden: RELIGIE religie is opium voor het volk ( je kan er mensen de vreemdste capriolen door laten uithalen, kijk maar naar de wereld, ja jan, die voorbij je neus) uiteindelijk kan je als je die lijn doortrekt alles gaan verbieden doe dat trouwens maar, druk op de ketel verhogen, ooit ontploft ie wel. PS: terwijl je je blindstaart op wiet: belgie is wereld- XTC-producent N° 1, XTC groeit hier bijna aan de bomen, uitgaan op xtc is veel goedkoper dan op wiet of alcohol, maar iemand die daar iets aan doet? haha nope leer er gewoon mee leven! drugs is iets menselijks iedere beschaving had zijn drugs iedere poging dit tegen te gaan heeft enkel nare gevolgen gehad vb. het ontstaan van de georganiseerde misdaad tijdens de drooglegging in amerika! nu zijn we op 'n punt gekomen waarop we moeten beginnen multikullen ![]() het zijn niet de gebruikers die de criminaliteit steunen, het is de staat zelf. zij drijft de gebruikers in de criminaliteit. Laatst gewijzigd door Mohawk : 30 november 2004 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
dit dan aan de kranten en TV weet te melden als zijnde een plantage Citaat:
ofwel kunnen ze niet tellen, ofwel proberen ze er wat meer eer aan te halen ik ben niet de oprichter van de site, waar halen ze dit? idiotie plantage? nou ja, als ik één plant zet noemt men 't 'n plantage, wel 'n streling voor het ego. eigenlijk kon ik er na 't zien van dit enkel nog maar mee lachen. trouwens: ontmaskerd mja, vooral. ze hebben 10 minuten moeten zoeken naar de takken die boven 't bed hingen ![]() toen ze vertrokken vroeg de ene aan de andere: heeft dien een tuinkot? neeeje! =====> idd die betonnen structuur van 4m op 4 is 't kattehok ofzo tja, door die zaken kan ik er uiteindelijk nog mee lachen Laatst gewijzigd door Mohawk : 30 november 2004 om 15:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Tja, dat noem je dan verslaving : je komt aan hun snoepjes en ze worden woest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens als de jeugd die boodschap krijgt, dan zijde ze pas echt verloren. Denkde nu da de jeugd dat zomaar zal aanvaarden en ineens gaat denken dat het "toch maar niet zo goed is"? Denk toch eens na zeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() 't is gewooon een inbreuk op mijn persoonlijke vrijheid.
Waarom zou ik altijd moeten oppassen dat ik niet gepakt word, met als gevolg de heersende politionele willekeur die erbij hoort naja daar kan je je uit liegen, maar 't gaat om 't principe? hallo kijk normaal als je een verklaring aflegt moet je de waarheid zeggen... niet? een verhaal verzinnen is veel leuker en bevredigender, maar gewoon, de staat regeert hier, en is tegelijkertijd 't grootste bolwerk van klootzakken, egoisten en eigengereide idioten dat ik ken. da klopt nie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Touché!
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() mja ben er vorige week geweest,
zeggen dat 't goed is als ik 'n beetje symbolisch minder ![]() mja goed |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb geen huis en zeker genen tuin, ik eet vooral junkfood en regelmatig op een ander, khem wel beesten ja... Voor mijn part smoorde gij tot uw longen zo zwart zien als mijnen auto, zo lang ik daar gene last van heb kan mij dat niet schelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |