![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kinderen moesten lezen, wij moesten gewoon corrigeren. Laatst gewijzigd door reservespeler : 30 januari 2022 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linkiewinkies van pedagogen en consoorten. Maar ook wanhopige ouders die de handicap van hun kleine denken zo te minimaliseren. Spijtig. Ik verwijt die ouders niets.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Linkiewinkie pedagogen en consoorten waren en zijn nog verkeerd bezig. Plezantigheid en discipline, een sfeer van 'we zijn hier vooral om te leren' enz. moet gecombineerd worden. Dat kan gerust, want ik heb het zo vaak ervaren in mijn studietijd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hilde Crevits stelde vast dat het niet goed was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het VSO was ook een miskleun van jewelste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er loopt wel wat mis in de huidige scholen, in het schoolklimaat ... maar ik vermoed dat het bovenstaande fake is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eigenlijke probleem zit breder in de maatschappij dan alleen in de scholen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dit geen goed initiatief is
Mama's vervangen afwezige leerkrachten in kleuterschool In 't Groen Schooltje in Hove staan deze week enkele mama's voor de klas om het lerarentekort op te vangen. Er zijn vijf leerkrachten afwezig door corona en er was geen andere vervanging te vinden. Een van de mama's stelde zelf voor om in te springen. "Beter eentje voor de klas dan 24 thuis, zei ze", vertelt directeur Brigitte Van Dael Bron: VRT NWS Enerzijds een goed initiatief. Anderzijds hekel ik het feit dat er leerkrachten genoodzaakt zijn thuis te blijven ook al zijn ze niet ziek. |
![]() |
![]() |