![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Verworven rechten, laat de anderen maar besparen en inleveren, laat de anderen de rekening maar betalen zijn inderdaad vakboungdpraatjes, zoals vakboungdpraatjes die gij hier post, centen-nationalisme op zijn smalst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() NVA a la schoof:
Ambtenarenpensioenen zijn te hoog, behalve het mijne, dat is niet te hoog. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze zouden beter daar wat gaan sparen ipv wetten te maken die ons verplicht uitschot die ons zelfs bestreden heeft terug naar België te moeten halen.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zou het geloven. Aan de BBI mocht niet zomaar iedereen werken. Het hardst heb ik gelachen toen mijn baas; een particraat; dat mensen zonder het signalement zeer goed er door de Directeur op gewezen werd dat ik weg moest op de dienst. De paniek die er toen uitbrak was zonder voorgaande. Ik moest dringend een signalementsverbetering aanvragen. Drie termen goed werden drie termen zeer goed. Vanzelfsprekend heb ik nu nog steeds mijn mening over die schaamteloze comedie. En wat mijn baas betreft? Hij lag reeds in mijn onderste schuif. Officieel kwamen wij wel goed overeen. Hij wist dus van niks. Ik vermoed dat hij dus tot op heden zelf niet doorheeft hoe belachelijk hij is/was. Maar goed. Op mijn laatste job wegens vertrek van de dienst naar Hasselt; moest ik dossiers van collega's nakijken. Heb ik mij toen uitgeleefd! Met plezier zelfs. Het kan verkeren zei Bredero. Ik vond dat heel wat plezanter dan buitenstaanders uitkafferen. Maar de goede God(sic) heeft er anders over beslist. Ik heb mijn pensioen niet als werkende gehaald. Gisteren vernam ik dat de vriendelijkste en actiefste kassierster in mijn winkel plotseling gestorven is aan hartaderbreuk. Ze was pas 24 en had steeds gestudeerd en haar diploma behaald. En het eerste wat er in mij opkwam was een vloek en de gedachte van "gij vettige smeerlap!" Dat was de eerste keer dat ik hem in mijn verbeelding heb zien lachen. En deugd dat hij had. Ik denk dat zij maagd mag/moet spelen in de hemel. Zou hij haar daar ook nog durven straffen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die jongens werken echt niet gratis hoor.
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat de lonen, pensioenen en prestaties bij de overheid omgekeerd evenredig zijn is gekend. Echter niet de ambtenaar is daar schuld aan, hij kiest voor de beste aanbieding. Het grote probleem is de Brusselse maffia die om te kunnen blijven opsoeperen iedereen stll houd, ook de vakbonden door het uitkeren van dergelijke uitspattingen.
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Het is trouwens de evidentie zelve dat we dat loonplafond voor werknemers optrekken. De mensen die de belastingen betalen krijgen dan ook iets terug er van.
En het kost slechts 111 miljoen euro, ipv de 3 miljard van het plan van Magnette... |
![]() |
![]() |