![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het virus mij moet hebben, dan heb ik het net toch meegemaakt, dat uitkomt wat ik al lang wist.
De grote capitulatie van onze Vlamingen die alles beter doen als ze het zelf doen. En wat hebben we gezien. Een voorzitter burgemeester die niet eens de afspraken kent van de regionalisatie, en blijkbaar niet beseft dat het tot fase twee zijn verdomde plicht is om maatregelen te nemen als burgemeester in samenspraak met de gouverneur. Maar dat is niet populair, dus ….. Doorschuiven maar die handel. Naar het Vlaams niveau??? neeeee hoooorrrrr want dan komt het bord van vriend Jambon. Tot daar de jarenlange mantra, over wat we zelf doen, doen we beter. Als het er echt op aan komt zijn ze compleet onbekwaam. En zo mocht ik het dus nog meemaken dat de (voorlopig) grootste nationalistische partij van Vlaanderen om hulp roept naar het federale niveau. Bende onbekwame paraplutrekkers. Hoeveel uren gaat het duren voor ze schaamteloos kritiek zullen leveren op de federale aanpak?? zo vergeet hun domme achterban snel het pijnlijke falen van de voorbije dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: "wij" hebben geen kritiek op de maatregelen van het groothertogdom Luxemburg, en zij hebben geen kritiek op "ons.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eerst je verantwoordelijkheid afschuiven naar het federale niveau, en daar om duidelijke richtlijnen vragen, om nadien als ze je niet aanstaan toch je eigen zin te doen. De eigen Vlaamse aanpak van deze crisis is zo goed als onbestaande |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verwart met Knokke.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgisch compromis: de kinderen gaan naar school, krijgen geen les en zetten de ziekte door ...
![]()
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Wij" hebben kritiek op "onze" Vlaamse, federale en Europese politici. Begrijp je het nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het altijd al gehad: de grootste moeite om communisten te begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Er ZOU compromisbereidheid zijn tussen PS en NVA omdat Vlaanderen toegaf aan de walen om de scholen te sluiten. Wat een giller!!!!!!
Dus als Vlaanderen toegeeft lukt een regering. Alsof dat groot nieuws is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft Knokke met Bart De Wever te maken ?
Als mensen Bart De Wever zien willen ze antwoorden over wat er te gebeuren staat in Antwerpen. Hoe zit het met de inwonende dementerend schoonmoeder van de Antwerpse burgemeester ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Die heeft hij in een rusthuis laten plaatsen en daar heb je toch niks mee te maken laat staan dat je dat gaat gebruiken tegen hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad niets om hier tegen BDW te gebruiken.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zijn moeder, niet zijn schoonmoeder. En ondanks al mijn kritiek op de politicus weet ik dat hij lange tijd mee de zorg heeft opgenomen voor zijn moeder en dat siert hem.
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft Bart De Wever zijn schoonmoeder in haar thuisland, Nederland in een rusthuis geplaatst of in België ? Is dat rusthuis corona-veilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |