![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe ziet u de doorstart van Wilmes II met machtiging? | |||
een Noodzaak om het land te redden |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
een Coup van de koning en de PS |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
een Slinkse omweg naar Vivaldi |
![]() ![]() ![]() |
15 | 62,50% |
het Einde van België |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met zeer welwillende medewerking van VLD.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let nu op he, ik zeg u dat dit BDW/de N-VA alleen maar fanatieker anti-VB zal maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
In de campagne de strijd aangaan en in de formatie elkaar opzoeken zou normaal moeten zijn. Ee verdeel een heers politiek speelt de PS in de kaart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de iets minder welwillende medewerking van de tsjeven. Zoals verwacht....
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Klopt, wantnu krijgen de Walen zelfs volmacht om de Vlamingen ?* volonté te pluimen. De staatsschuld zal ongekende hoogtes vertonen en de Vlamingen zullen totaal gepluimd achterblijven, zoals Onkelinkx ooit zei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoelang nog voor de VLD uit de Vlaamse regering wordt gesjot en vervangen door de SP.a?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 maart 2020 om 10:53. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het hoort.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
Na Leterme en madame NON, is er eigenlijk nog niets veranderd. Misschien duurt dat nog wel jaren. Leterme vergiste zich niet in het volkslied, hij kende het land op zijn duimpje. Laatst gewijzigd door cato : 18 juni 2020 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geduld is een vereiste,maar wat zich in het zuiden van het land afspeelt,is bijzonder hoopvol..... De PS zit in een val,gevangen tussen haar eigen vooral Brusselse partijleden,haar eigen vakbond en met de adem van de BTP in hun nek... En dan staat daar tegenover de Bouchez en zijn MR ,én de ecolo op de achtergrond.... Boeiende tijden breken aan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens de laatste maand is de wil om een regering te vormen die de resterende 2 en iets jaar(want dan zijn er alweer verkiezingen nietwaar) zich beperkt tot "relance" verloren gegaan.....
De Regering Wilmes was verondersteld te eindigen......wel....NU..... Zelfs "relance" heeft nu,blijkbaar,verschillende betekenissen voor verschillende mensen.... Ik zie vooral echter de komplete onbekwaamheid van onze volksvertegenwoordigers om ons te vertegenwoordigen in de "Raad van bestuur",het Federaal Parlement.Duidelijker illustratie van de nutteloosheid van dat instituut is niet meer nodig. Zie je ik zie geen problemen in een eventuele doorstart op zich,ik zie FUNDAMENTELE problemen in diegenen die de regering moeten dirigeren en deze rol NIET vervullen wegens.....partijtucht (niks van,gemakzucht!,enkel JM Dedecker kan ik nog op face-value nemen,de rest...pffff....) Laatst gewijzigd door kelt : 19 juni 2020 om 07:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seg mannekes, stop in feite ne keer met te zagen voor een onafhankelijk Vlonderenland, he! Sjot die Wolse politiekers naar de Congo en laat ze daar maar grondstoffen ontginnen en ze aan de echte Belgen verkopen. Laat ze Flup Uno & Matil maar meenemen.
Ondertussen kunnen de herenboerkes en -borinnekes met hun lijfeigenen van 't Vlakke Land hun hoogtevrees gaan overwinnen boven de falaisen in Marche-les-Dames. Vakantieland Belgium! Ik stel ook voor om de kroonprinses te houden. Geef haar een kans om te bewijzen een efficiente "Sois belle et tais toi" carrière te starten als ambassadrice van 't A'penland. (Mits mogelijkheid tot 3 maanden vooropzeg tijdens proefperiode.)
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN