![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf woon ik in Antwerpen al zit ik met de regelmaat van de klok al wel eens aan de kust St-Idesbald/Koksijde/De Panne ... Mijn moeder heeft het wel erg met de Corona heisa. ![]() Mijn wijze woorden halen zelfs niets meer uit: 'Rustig blijven en doen wat de artsen via de media/tv kanalen zeggen wat je best doet om 'géén' gevaar te lopen.' Ergens begrijp ik het wel dat er veel mensen uit hun bol gaan nu. ![]() Het is dan ook geen lachertje mocht je er door aangevallen worden, dat getuigden op tv enkele mensen die er met opgenomen waren. Een dame zei dat het zelfs verschrikkelijke pijnen met zich kon meebrengen. Toch slagen nog steeds veel mensen de boodschappen van artsen en verplegers in de wind want je zag in de straten mensen rondkuieren zonder 'bescherming' al snoepende een ijsje. Ok, het was ook een leuk weertje maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 maart 2020 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je op voldoende afstand van elkaar blijft is er eigenlijk niet echt een probleem. Een drukke winkelstraat, dat is natuurlijk iets anders. Bvb de winkelstraat in de Panne (deeltje tot aan de markt) Ook hier in Nieuwpoort, de promenade langs de Ijzer. Heel mooi, naar veel te veel volk opeen in het week-end. Ik heb het door het park gedaan, loopt parallel met de IJzer, en de wind waaide op de koop toe hun kant uit. Die zullen ook wel geroken hebben wat ik den avond voordien had gegeten. ![]() Maar jij had vandaag veel volk gezien ? Hier in Nieuwpoort-bad in alle geval een pak minder dan dat gisteren het geval was. Nu ja, dat kan ook best locatie gebonden zijn natuurlijk. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 17 maart 2020 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd of ze ons morgen hier buiten gaan zetten in het hotel.
Soit, wat er ook beslist wordt, we maken er het beste van. Aan de balie hebben ze nog niets 'officieels' gekregen, dus die weten het ook niet echt. Strikt gezien zouden we kunnen blijven tenzij hotels nu ook dicht moeten.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel het kuis en onderhoudspersoneel. Heb ergens gelezen dat er vragen zijn bij dienstencheques werkers.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ecologische groene....
Ere wie ere toekomt. ![]() ![]()
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eten op de kamer, bij het afhalen de nodige afstanden bewaren, resto & bar gesloten. Het enigste verschil is dat we niet thuis opgesloten zitten maar hier in 'een cel' verblijven', zoals ik daarstraks ook opmerkte toen ze het kamernummer vroegen van het koppel voor mij aan het afhaalpunt aan het restaurant. Mijn celnummer dat kennen ze ondertussen al vanbuiten..... ![]() Kuis & onderhoudspersoneel, die komen vooral uit Frankrijk. Dat is Macron zijn probleem.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 17 maart 2020 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen achter de oren, he Daddy
![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die mensen die zorg dragen voor anderen, die leven eigenlijk al 'jaren' in een cel. (zorg dragen voor anderen in de zin voor ouders of andere familieleden) In de meeste gevallen siert het die mensen dat hij/zij dat doen maar de keerzijde van de medaille is meestal dat hij/zij hun eigen leven daarbij uitschakelen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 maart 2020 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |