![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens good luck met het aanschuiven... (er mag tgnwoordig slechts een beperkt aantal mensen binnen + maximum 30min in supermarkt met voldoende afstand tssn andere shoppers).
+ men mag blij zijn als happy few nog tijdig iets van stock te mogen aantreffen, vermits bijna iedereen zich nu op basics en zo smijt. Genoeg voorraad? I don't think so ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wen er maar aan. De Aldi & co zijn nu terug zo'n beetje wat ze aanvankelijk waren: shopping like the Sovjets...... Delhaize etc. idem ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 18 maart 2020 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha stel dat de productielijnen, transport sector en/of beware het supermarkt personeel zelf begint te staken........ Good Times ahead!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof hier niks van, dat zijn foto's in magazijnen of zo genomen. In dat kleine appartementje van BemBem is er immers geen plaats voor zoveel rommel.
En als het waar is, dan moet u zich door de voorraad heen werken, die kan daar niet tot het einde van uw leven blijven liggen. Dat betekent : niet meer gezellig gaan winkelen eens Corona voorbij maar thuis stilletjes alles opgebruiken. Deze dagen worden al saai maar zo komen er nog extra vervelende dagen bij.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marie ik heb in de hoogte opgestapeld (zoals je kan zien....), btw het is hier all in all een 25m2.... kan toch wel wat in..... En euh het grootste deel muv de melk houdt tot na juni dus dat zit wel goed xD ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, ik lees op HLN.. mensen rijden meerdere winkels af vr melk, wc-papier... en nog vinden ze niks. LMAO Hilarisch gewoon, ze kunnen zelfs hun poep niet meer afkuisen...... WIHIHIHIHIHI
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez 'afkuisen' is wat overdreven, er bleven sowieso remsporen......
Nu NOG MEER.......????! (Of gaan ze het licht zien aka met water....) ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() A Windmill In Old Amsterdam
A mouse lived in a windmill in old Amsterdam A windmill with a mouse in and he wasn't grousin' He sang every morning, "How lucky I am Living in a windmill in old Amsterdam!" I saw a mouse! (Where?) There on the stair! (Where on the stair?) Right there! A little mouse with clogs on Well I declare! Going clip-clippety-clop on the stair Oh yeah! This mouse he got lonesome, he took him a wife A windmill with mice in, it's hardly surprisin' She sang every morning, "How lucky I am Living in a windmill in old Amsterdam!" I saw a mouse! (Where?) There on the stair! (Where on the stair?) Right there! A little mouse with clogs on Well I declare! Going clip-clippety-clop on the stair Oh yeah! First they had triplets and then they had quins A windmill with quins in, and triplets and twins in They sang every morning: "How lucky we are Living in a windmill in Amsterdam, ya!" I saw a mouse! (Where?) There on the stair! (Where on the stair?) Right there! A little mouse with clogs on Well I declare! Going clip-clippety-clop on the stair Oh yeah! The daughters got married and so did the sons The windmill had christ'nin's when no one was list'nin' They all sang in chorus: "How lucky we are Living in a windmill in Amsterdam!" I saw a mouse! (Where?) There on the stair! (Where on the stair?) Right there! A little mouse with clogs on Well I declare! Going clip-clippety-clop on the stair Oh yeah! A mouse lived in a windmill, so snug and so nice There's nobody there now but a whole lot of mice |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1 man voor mij aan de kassa. ![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die olie.
![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het over hamsteren VOOR al de rest het deed. Dat was toen de kudde het nog bekeken als een griepje.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() 5 sloffen Bastos en een paar dozen Nicorette. Zal wel nog de deur uit moeten voor bier.
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 18 maart 2020 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei Bembem, uwen afwas is ni gedaan + uwen Dreft is bijna leeg zie ik. Hebt ge eraan gedacht om die ook te hamsteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu we toch bezig zijn, ik heb nog wat fotokes geupload
![]() ![]() Gisteren dit nog meegegrist, kan altijd v pas komen & ik verbruik dat toch ![]() ![]() ![]() Kerrie soep ^.^ ![]() Salami ![]() ![]() ![]() Tray of eggs.. goed tot 6 april... alhoewel ik heb dat steeds default in voorraad xD ![]() Maandverband ![]() ![]() Een 20-tal pakken servietten ^^ ![]() Bloem ![]() ![]() Om te smikkelen ![]() ![]() (+ mijne pantry1 -achter de rijst & pasta steekt vol met koekjes, repen enz. ![]() ![]() ![]() ![]() Allez zoals ik zei, de dees zal zeker niet omkomen...... (koelkast zit daarbij vol met charcuterie, yoghurt, flan, kliekjes...) Ehehehehehehe xD ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 18 maart 2020 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Either way, not funny want ik drink veel melk. Ik stress nu al vr wanneer mijne stock op zal zijn eind juni ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |