![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Indonesie droppen ze momenteel als vliegen, creperen er langs de kant vd weg. Zijn zeker niet allemaal ouderen -integendeel zelfs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Garuda Indonesia houdt route naar Nederland aan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Het man-vrouw verschil is opvallender. Mannen worden geveld door corona. Zelfs ouwe vrouwtjes worden relatief bespaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hieronder een up to date van de Franse ambassade tot vandaag 28/3. https://id.ambafrance.org/Risque-sanitaire-coronavirus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 man en 42 vrouwen zonder dichte familieverbanden, en een goed uitgekiend kweekprogramma om de genen gezond te houden , meer heb je niet nodig om de mensheid een gouden toekomst te bezorgen.
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ps:
https://www.thejakartapost.com/news/...e-to-soar.html Citaat:
https://youtu.be/2g3SAM-qkkg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verpleegkundige Isaura (30) is jongste coronaslachtoffer: ‘Ze had geen gezondheidsproblemen’.
Zo zie je maar weer. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze moeten ginder dus maar 1 straat hebben, die niet eens erg lang is, opdat die 87 doden daar de grachten van die straat vullen he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook een land van 275 miljoen inwoners. Procentueel blijft dat nog zeer laag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een woekerplant een vijver inneemt, door om de 2 dagen haar oppervlak te verdubbelen, en die vijver is 1 hectare groot, (10 000 m2) en de woekerplant begon met een vierkante centimeter, dan heb je na 20 dagen dat die woekerplant 1000 vierkante centimeter, of 0.1 vierkante meter heeft ingenomen. Dat is nog geen 0.001% van de vijveroppervlakte. Je kijkt er nu al 20 dagen naar. Nog 20 dagen later heeft de plant 10 vierkante meter ingenomen (20 dagen = 10 verdubbelingen, is maal 1024). Dat is 1% van de vijveroppervlakte. Je bent er nu al 40 dagen naar aan het staren, en je zegt: tiens, dat plantje lijkt een beetje storend, maar het is niet erg, 1% van het oppervlak van de vijver, we zouden eens moeten gaan nadenken. Twee weken later is gans de vijver gevuld (14 dagen is 7 verdubbelingen, is maal 128). Oeioei ! Wie had dat nu gedacht ? ! Gedurende meer dan 40 dagen bleef dat onder de 1%, en op twee weken, bim bam ! Dat is exponentiele groei. Het neemt U altijd bij verrasssing, ook al zag je het maanden aankomen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 maart 2020 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is juist niet exponentieel. Dat is lineair, he.
Elke dag een dag erbij. Het zou mooi zijn mocht het exponentieel zijn. Dan ben je, 3 weken voor je dood gaat van ouderdom, nog in staat om een wielerwedstrijd te winnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik nu voor alles een tekeningetje maken, ofwa? Verzorg je toch maar.
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht het exponentieel zijn, dan was ik morgen opgenomen in een rusthuis he.
|
![]() |
![]() |