![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het vr mij was JA mag het nog!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eitger way ik ben p*ssed. Ze hebben verdorie meer uitkering als ik.. pfffffft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Too bad ik ben Belg.
(Ga nog wat op de 'Hollanders' kakken.... lmao). |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olala vanmiddag belde ze me op 'of ik naar de supermarkt wilde want haar hulp vr boodschappen v ocmw weg & maandag lang paasweekend & blablabla'.
Ha en ze gaf me haar kaart mee om te pinnen dus ik was deze keer aangenaam verrast (dat ik het dus niet moest voorschieten if you see what I mean...); trouwens ik had beweging nodig want zat al enkele dagen binnen.... ook liet ze vallen dat ze haar zoon eigenlijk niet kon vertrouwen met haar kaart maar mij wel <- wat mij toch wel enigszins flatteerde, lol ![]() ![]() Either way, ik heb met plezier boodschapjes vr haar gedaan nu dat ik weet hoe de vork id steel zit....... (Zoon gat in zijn hand & zij overgeleverd ah ocmw) xD ![]() |
![]() |
![]() |