![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zijn die belgicisten altijd zo oorlogsgezind? Ik heb het over het vrij uiten van iemands mening en jij begint over vergassen. Yann houdt het voor even op een tweede repressie. En dan noemen jullie jezelf ook nog een vredelievend volk?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 december 2004 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 1 december 2004 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ze hebben nog gelijk ook want de Belgisch- nationalistische ideologie hééft het monopolie op goed bestuur!
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pataer (van het CGKR): "Uiteraard is dit een politieke afrekening" Leman (van het CGKR): "wij zoeken rechters tot we er een gevonden hebben die het Blok veroordeelt" Filip: "wij moeten de federalisering terugschroeven" Filip: "het is een vrouwtje" Filip: "Ouat ziet U door het raampje" Tobbac: "je mag het Blok met alle middelen bestrijden" VRT-nota (Bertje): "Je nodigt best het Blok niet uit voor een debat" Eyskens: (naar het Blok): "Hoe gaan we die nog allemaal uitroeien?" Vic Anciaux: (in antwoord op die vraag): "Ik weet het echt niet Marc" Bert anciaux: "De Vlaming moet zich dringend aanpassen aan de islam" ... volgens jou allemaal vruchten zijn van een kultuur van vrije meningsuiting. Inderdaad, als ze maar van establishment en/of links komen... alle uitlatingen uit elke andere hoek zijn uiteraard racistisch niewaar?
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat ze het forum op de vrt al gesloten hebben. De zeikers. En ik heb m'n zegje geneens mogen doen.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Ik heb het forum gezien op VRT. Amai, zoiets amateuristisch. Je kan nauwelijks iets snel zoeken of doorbladeren. Je kan dan alleen maar een dikke proficiat geven aan dit forum hier, dat de VRT hier eens komt kijken, ze zouden versteld staan.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jullie dan wel wat anders zouden reageren... |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht was het hoog tijd om af te sluiten toen de fifty-fifty bereikt werd?
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hij is lid van Opus Dei. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |