![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk als Vlaams nationalisten de werkelijkheid zeggen is dat janken; als zij, onze Belgicisten, hun leugens vertellen is dat staatsmanschap...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets nieuws onder de zon... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toegestaan
![]() Citaat:
Meer moet dat naar het schijnt niet zijn in een parlementaire democratie Citaat:
Ik weet naar ge naartoe wilt ...maar dien vlieger gaat niet op hé Ge kiest Uw volksvertegenwoordigers altijd in op moment 1 in de gedachte dat ze voor jou de juiste keuze gaan maken op moment 2 Citaat:
Vermoedelijk gaat er een pak verschoven geweest zijn maar ik heb een flauw vermoeden dat er gekozen zou worden voor een hoop volksvertegenwoordigers die net hetzelfde zouden gedaan hebben. Vergeet niet dat zelfs ook de nva deze regering haar vertrouwen heeft geschonken. Citaat:
Omgekeerd kan je je ook afvragen of er geen 'niet-werkers' zich beklagen dat er niks anders uit de bus is gevallen Citaat:
Het zijn zij namelijk die openlijk pleiten voor de complete ontmanteling van de samenleving van België, dacht ik zo Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem is net dat hij deze reis zich zal kunnen verschuilen achter de letter van de wet, vrees ik en dat enkel die woorden op de radio niet voldoende juridische grond hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Roept Bart De Wever op tot een zitstaking tegen de overheidsmaatregelen ? Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 april 2020 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Twee maten en twee gewichten; steeds weer en opnieuw die innerlijke tegengestelde opstelling, bewijs hoe zwak ze nog op hun poten staan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever doet nu hetzelfde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als hij problemen heeft met maatregelen, dan moet hij die maar via Jambon op de veiligheidsraad brengen. Dit kan echt niet, dit is een totaal verkeerd signaal. Zou hij zo wanhopig zijn, dat hij op deze manier in het nieuws wil komen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad dat zou ik janken noemen omdat de bevolking inziet hoe vals ze zelf zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Snap je het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Radical reforms — reversing the prevailing policy direction of the last four decades — will need to be put on the table. Governments will have to accept a more active role in the economy. They must see public services as investments rather than liabilities, and look for ways to make labour markets less insecure. Redistribution will again be on the agenda; the privileges of the elderly and wealthy in question. Policies until recently considered eccentric, such as basic income and wealth taxes, will have to be in the mix." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niets zeggen, maar kunt u ook iets anders dan altijd dezelfde beschuldigen en afzeiken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is dus terecht. Wat denkt hij dat het beste plan is om daar wat aan te doen ? Beetje terug communitaire zever op tafel gooien, pleiten voor afschaf transfers of confederalisme opdat Vlaanderen misschien 6 a 7 miljard buffer heeft ? Allez vertelt gij het eens, marie Hoe gaan we dat oplossen ? Misschien gewoon de tonnen goud confisqueren die gestockeerd liggen in de kelders van de grote francophone elite ? Klinkt wel wat pvda-achtig, niet...seffens gaat ie nog in kartel met den Peter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een idioot als De Crem erdoor wil drukken is gewoonweg belachelijk en zelfs schadelijk voor zijn flutpartij. De Crem ligt nu zelfs aan de ketting want hij moet voor alles wat hij wil doen eerst toestemming vragen aan de rest van de regering, zegt toch meer dan genoeg he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar zelfs nu voert hij oppositie binnen de volmachtenmeerderheid Alweer een voorbeeld van politieke onbetrouwbaarheid
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarbij je vergeet dat Rutten en Alexander wel degelijk volwaardig in de regering zitten en dus de werking van hun eigen regering saboteerden en de zogezegde eensgezindheid van deze crisesregering zwaar ondermeinde... Hebben we toen Tavek en anderen die nu hier zo hun verontwaardiging uitschreeuwen ook gehoord??? Denk je werkelijk dat zulke mensen nog geloofwaardig overkomen??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 april 2020 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Wat is het verschil ? Ik heb nooit begrepen hoe N-VA de volmachten kan goedkeuren zonder vertrouwen te geven aan Sophie Wilmès I. Ik begrijp ook niet waar het Vlaams Belang, PVDA/PTB en de rest niet het vertrouwen heeft gegeven aan Wilmès I en de volmachten mee heeft goedgekeurd. Kan je me eens uitleggen waarom er nood is aan oppositie aan een regering met een beperkt mandaat ?
|
![]() |
![]() |