Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 april 2020, 10:54   #21
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Er had sowieso al een belletje mogen rinkelen gezien ik vorige keer nog zo dom was haar 2 restafvalzakken te geven -omdat zij die v haar niet had gevonden beneden op trap toen haar reguliere boodschaphulp ze daar vr pick-up had achtergelaten, waar ze wederom niet eens een 'dank je' vr zei. In de plaats stak ze een litanie af van "wie steelt dat nu huisvuilzakken, stelt toch niks voor van waarde & blablabla". Maar ze nam wel die 2 v mij aan, dat wel (pfffft had ik het geweten ik had ze voor mezelf gehouden, echt he).

Heb het echt gehad met dat mens.

Laatst gewijzigd door bembem : 25 april 2020 om 10:56.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2020, 11:06   #22
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

(Was ze ook nog eens -uit verbazing/emotie, whatever, zo wat precies ah blazen (zo een Ffffffffffffh! geluid met haar mond, wtf) toen ze me -again vorige keer, met m'n masker op zag klaar om te vertrekken. Dan toen ik terugkwam v boodschappen deed ze het verdorie weer........ ik dacht nog, 'hou daar ajb mee op!'. Ze kwam toen ook steeds dichter (niet met opzet hoor... enfin zo kwam het toch over...), maar dan wel een hele show achteraf dat ze de boodschappen met javel ging afkuisen. (Dat ze en passant zo met haar wat 'geblaas' lustig ih rond had zitten postilloneren ging wat dat betreft aan haar voorbij. Ik had haar er toen beter direct op gewezen ipv nu m'n kas er over zitten opfretten, maar ja zo ben ik dan, eerder reserved irl, pffffft.)

Echt he. Dom mens!

Laatst gewijzigd door bembem : 25 april 2020 om 11:10.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2020, 11:35   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
(Vr 2 pers. - lang weekend...):

-4 bricken melk
-2 broden (industriele voorverpakt goed)
-1 trosje bananen
-6 ice tea blikjes
-6 orange frisdrank blikjes
-1 bakje champignons
-1 pakje patatjes (id koeling)
-1 pakje fricandelle balletjes/soepballetjes
-4 potjes rijstpap
-4 potjes platte kaas met aardbei
-doos v eitjes
-1appelcake (id koeling)
-1 doosje eclairekes

.....
Zo zie je maar hoe sommigen aan de goodwill v anderen overgeleverd zijn, zelfs vr melk moeten ze beroep doen op de lieve buur~

Lieve buur die ondanks ze zelf gehamsterd had nu mag opdraaien vr de niet-hamsteraar(s) melk, brood ok tot daar aan toe, maar dat ze hun rijstpapjes, ice tea etc eens zelf halen, zijn dat nu essentiele basis benodigdheden..?? Ik dacht het niet (Enfin ik zou mijn buren daar toch niet mee opzadelen maar ja, dat ben ik dan.... pfffft, -NOT-amused(!)...)
Lijstje voor scheefpoepers :
- Volledig duikerpak
- Duikbril
- Flessen
- Ultra sterke condooms
- Reserve fles. voor geval van nood
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be