![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De burgemeester van Antwerpen tegen het crisiscentrum in. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 12 april 2020 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit al een pneumonie gehad? Niet om mee te lachen hoor.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk verlengt de quarantaine minstens tot maandag 11 mei 2020.
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees er ook voor.
Alé, ben er bijna zeker van. Ik denk zelf dat we met juni en mss een deel van juli ook rekening gaan moeten houden Ook in de mdeia valt het op als men een deskundige aan het woord laat. Eerst was het nog 'dagen volhouden', dan 'weken volhouden' en nu hebben ze het al over 'maanden volhouden'.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke maand afgezien. Eerste week hebben ze me in een soort van coma gehouden. Tweede week was ik half bij bewustzijn. Derde week was de moeilijkste voor mij, nadien kon ik al mijn bed uit. En ik heb blijkbaar geluk gehad want ik heb er niets aan overgehouden ook niet aan al de zuurstof die ik toen gekregen heb.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die spreken niet over dagen, weken of maanden voor de coronacrisis echt zal weg zijn. Men is stilletjes bezig de mensen duidelijk te maken dat Corona een blijver is en dat de maatschappij er moet leren mee leven tot er een vaccin tegen corona is. Zweden heeft dit reeds vanaf het begin begrepen, Spanje een totaal andere samenleving van Zweden, heeft het ook begrepen en nu de ergste periode voorbij is, zijn die terug bezig hun economie terug op te starten. Citaat:
En daar moet je de verliezen van onze economie nog bij tellen. Je kan stellen dat voor de maand april onze econimie een daling van 85% in omzet heeft gehadden. Cijfers die kunnen tellen en de rechtvaardigheid van de maatregelen in twijfel trekken. Straks moeten ze geen maatregelen tegen corona meer doen naleven, straks is België een derdewereldland. |
||
![]() |
![]() |