![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn vrouw haar kozijn heeft dat voorgehad bij hem thuis in Zweden... Een eland met een schofthoogte van rond de twee meter dat juist achter een bocht de weg over stak... De Volvo was wel perte totale,maar de inzittenden kwamen er met slechts enkele schrammen vanaf.... En een hele vriezer vol elanden vlees natuurlijk .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 14 april 2020 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goede fotoshop.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ik heb ooit een kat geraakt. Tegen volle snelheid.
Ge hoort dan een doffe slag, maar ge denkt daar verder niet bij na. Tot ge thuiskomt en ziet dat ge kat tussen uw radiator kunt gaan uitpeuteren.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ps: ik had het beest niet gezien....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zie best wel meer dode dieren op de weg inderdaad. In Nederland lag er anderhalve week lang een dode kauw op de route naar huis. Ik heb zelfs een keer moeten remmen voor een laagvliegende torenvalk. Het valt blijkbaar op dat er minder verkeer is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer dode dieren. p.s. SUV rijders denken dat ze veiliger zitten in dat soort van wagen. OK, die liggen wat hoger, komen wat stoer over en daar steken meestal veel te zware motoren in, veel van die SUV's halen niet eens de eland test. De eland test op een wel hoogst lugubere manier. ![]() We kennen de Eland-test vooral als een theoretische stabiliteitsoefening voor nieuwe auto's. Daarbij wordt met een relatief hoge snelheid van 65 km/h een stevige uitwijkmanoeuvre uitgevoerd. Steppenwolf - Born To Be Wild
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 april 2020 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |