![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Als het gaat om DE waarheid is het toch niet te moeilijk om met bewijzen voor de proppen te komen. Als hij bestaat, is het toch niet moeilijk om hem eens te zien zeker. Allé, hij mag zelf een café uitkiezen. Zeg maar waar en wanneer. Ik zal er zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Schepen
|
![]() Mijn bewijzen zijn gegeven in het andere topic:waarom de God van Jezus waar is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Schepen
|
![]() Vraag het hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Schepen
|
![]() Hij is altijd bij je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Schepen
|
![]() ik voel hem. ik hoor hem. ik zie hem in alles. en hij maakt dat ik kan houden van mijn zintuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Dat kan je ervaren door het Hem te vragen en bovenal hem te dienen. Houd van Uw naaste gelijk uzelve. Kweek het gevoel aan dat je je leven zou willen geven voor je naaste. Dat is Liefde. God kent mijn hart en weet hoeveel ik van hem houd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blij dat ik dat even voor je kon oplossen. _________________________ Kijkt u al elke avond onder uw bed of er soms geen terrorist verstopt ligt? De Openbaringen van Flippend Rund, 117 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Schepen
|
![]() Flippend Rund, bedankt voor het geven van 1 van de vele redenen waarom God zogenaamd miserie op aarde toestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U mag gerust filosoferen, geen probleem mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Jeshua, jij gelooft omdat je dat nodig hebt, zonder geloof loop je verloren want dan moet je zelf je weg zoeken. Kan jij aanvaarden dat andere mensen geen behoefte hebben aan een God? Dat anderen dat idee beklemmend vinden? Indien ja, dan kunnen we verder praten, in het andere geval gaat de discussie nooit eindigen.
Wij kunnen niet bewijzen dat God niet bestaat, jij kan ook niet bewijzen dat dat wel zo is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
______________________________________ Er is maar 1 ding dat je volledig zult afwerken. De Openbaringen van Flippend Rund, 161 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Ik heb god gezien
Het was op een zondag morgend rond 5uur.IK had juist 10pillen gepakt en plots verscheen ze(jaja,god is een vrouw!).Ze had lang zwart haar(wel van het europees type,geen fatima)2dikke tetten ,zeker een d cup.En ze kom waanzinig goed pijpen!Voila nu weten jullie het ook |
![]() |
![]() |