![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat mij ergert, is dat ze aan de virologen eigenlijk bijzonder weinig vragen stellen over hun kennis, namelijk: het virus. Steeds opnieuw vragen over social distancing, horeca en dergelijke meer. Ik zou verwachten (en wensen) dat men aan de virologen vragen stelt zoals:
- kan een genezen mens nu echt opnieuw ziek worden? - zal een zieke blijvende (long)schade oplopen? - hoe zit het met die mutaties van dat virus, k?*n er uberhaupt een vaccin komen? en dergelijke meer
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Brusselse Tamtam is veel beter.
De Leuvense Tamtam is trouwens nog beter.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal vragen waar ze het antwoord ook nog niet op weten.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de Ranzige als De Gucht (en nog andere) heb ik al horen antwoorden "dat zulks nog niet geweten is, en verder onderzoek nodig is .."
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien het aanstaande gevecht in het kippenhok van de federale regering heeft die meneer eigenlijk ,en tijdig,een VERSTANDIGE beslissing gemaakt.
Als niet-politicus heb je NIKS te zoeken in een omgeving waar de pluimen gaan rondvliegen ,de paraplus opengaan en er een slachtoffer MOET zijn.... Wie niet past in een van de politieke machines moet DOOD.... Laatst gewijzigd door kelt : 29 april 2020 om 14:06. |
![]() |
![]() |