![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet te vermoeiend ???
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja awel -jullie kritiek ten spijt, is boodschappen doen wel degelijk duurder geworden met de Corona crisis. Volgens Test-Aankoop (toch een betrouwbare bron) zo'n 6% meer. Daarbij: nogal wat hulp id vorm van voedselbanken, sociale kruideniers is momenteel trouwens weggevallen...... Dus bon, een steuntje in de rug voor de zwakkeren is in deze tijden zeker niet te veel gevraagd.
https://www.test-aankoop.be/familie-...ermarktprijzen Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen zin om -als m'n voorraad op is- me blauw te betalen aan food enz.
Dus bon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ietwat later dan in la douce France, maar niettemin wel iets meer aka wij Belgen 300€ p.p!! + Railpass!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de werklozen zijn er extra's voorzien.
Gratis 10 vacatures. En 10 gratis treintickets. Ook zeer goedkope maaltijden bij poverello.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 7 juni 2020 om 21:28. |
![]() |
![]() |