![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ga daar ook wel eens naartoe. Zoals Patrick bvb voor een kabelke, nen usbstick of memory card (zijn de gewone merken). Of voor gerief om mee te pakken naar een festival ofzo.
Nu gaan ze me daar echter niet zien.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Usb sticks koop ik in een pakske van 5 op Amazon. Spotgoedkoop.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij verstonden er ons niet aan & begonnen te veronderstellen dat ze daar goudklompjes uitdeelden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben daar heel goede keerborstels. Plastiek opbergboxen heb ik daar ook al gekocht. Mini notaboekjes aan spotprijs.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik ga daar nu ook geen uren in de rij voor staan.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blokker moogt ge schrappen. Begin dit jaar heeft een Hollandse praatjesverkoper en aftroggelaar de keten overgenomen. Maar gezien zijn funest verleden gaan ze definitief over kop. De huidige directie heeft een paar weken geleden ontslag genomen. Als ze al niet zouden failliet gaan door de corona zal die Hollander er wel voor zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Nu ja voor veel winkels was het vandaag eigenlijk een rampdag. In Geraardsbergen denken ze al aan een nieuw mobiliteitsplan zodat de auto's dicht tot bij de winkels kunnen rijden.
![]() Uiteraard is het NIET de bedoeling dat winkelen gezelligwordt, alles staat in het teken van de veiligheid. Maar daarmee lok je geen volk hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men is hier constant bezig over de action maar laten we het ook eens over de Primark hebben. Geen grotere pauperwinkel dan die, meer dan 90% van de klanten zijn ook donker gekleurd. A ja, want die willen ook t-shirts van €1 per stuk die ze na één keer dragen kunnen weggooien hee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daaraan kan je zien, dat als het er echt begint toe te doen (en economie en milieu in de weegschaal liggen), men wel weet wat belangrijk is. De auto wegpesten heeft haar gevolgen.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heb ik wel al voorgehad dat een batterijlader smelt. Dat riskeer ik geen twee keer meer. Ik koop er nog enkel dingen zonder veel risico te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet enkel dat, maar Amazon zijn slavendrijvers
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfs in de rij gaan staan tot de opening, lijkt eerder op een verslaving
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon ook op een appartement en buiten mijn groot balkon kan ik evengoed naar buiten als wie in een huis woont. De lift op de trap vijf minuten stappen en ik zit in de volle natuur. Ik vind dat op zijn minst even plezant dan altijd in dat zelfde hofje te moeten zitten. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 mei 2020 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriendin van mij kocht er naar wat ik hoorde bijvoorbeeld werkhandschoenen voor in de tuin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ieder diertje zijn pleziertje. Zageventen godverdomme.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dus kinderen hebt en je woont op een appartement dan kan ik me wel voorstellen dat je wel eens de action binnen wil stappen om hen bezig te kunnen houden met goekope prullen. De ikea hangers vervelen zich waarschijnlijk steendood waardoor ze meubels ineen willen flansen En die primarkers, tjah...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |