![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan seg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans populair.
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag voor mijn part in zijn auto kruipen, maar als je een ongeval krijgt dan zie je af van gelijk welke medische bijstand.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel de finale doodssteek van de nog resterende volkscafés. Eerst het rookverbod met zo'n 5000 sluitingen in Vlaanderen, en nu dit.
Enkel steriele tavernes met een paar klanten die zich drie kwartier buigen over één trappist, zullen nog overblijven.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 mei 2020 om 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Praktisch wat moeilijker uitvoerbaar natuurlijk, maar je snapt het principe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga op zondag op café, woensdag breek ik mijn been, geen medische bijstand? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pas op,pas op....
Dat "reserveren" kan misschien ruim geinterpreteerd worden hé....maak er "abonnementen" van... Kan een "cafébaas" KIEZEN wie een "reservatie" op jaarbasis krijgt. Ieder café wordt zijn eigen "loge" ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 15 mei 2020 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Denk je niet dat het net voor die dorpscafeetjes nog wel zou kunnen meevallen allemaal? Toch, bij wat ik me voorstel van een dorpscafeetje. Niet extreem veel klanten; maar wie komt is er vaste klant en/of meubilair. Aldus niet noodzakelijk de overrompeling van de stadskroeg op een vrijdag- of zaterdagavond.
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De iets grotere hebben ook die grote toog en wat tafeltjes meer. Veel staan er nu al recht omdat ze geen zitplaats hebben. Nu ze niet meer aan de toog mogen 'hangen' en moeten gaan zitten gaat dat zeker problemen opleveren. Vergeet niet dat 2 op de 3 cafeetjes het hier al voor bekeken gehouden heeft. Veel blijven er niet meer over.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 15 mei 2020 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cafés die het moeten hebben van opeengeplakte toogplakkers gaan voor de bijl. Zeker weten. Er overleven steeds minder van die gezellige cafekes waar je zo binnen de dertig seconden aan de praat geraakt.
Het is trouwens een trend die ik tussen de jaren zeventig en heden vaststel. Het staat in de sterren geschreven wie de boeken mag sluiten. Laatst gewijzigd door Rudy : 15 mei 2020 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat zo triest is waarom hebben we in België dan geen coffeeshops net als in vele andere landen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 mei 2020 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is nu net exact het tegenovergestelde wat hij zegt, en horeca vlaanderen steunde hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03...psocialemedia/
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu kan ik de woorden van de Nederlandse mp in een Vlaams perspectief plaatsen. mp Rutte heeft namelijk gezegd dat als de kroegen weer open gaan het aantal bezoekers beperkt moet worden door toepassing van plaats (en dus tijd) reserveren. Ik dacht dat hij zot was geworden. Maar nu weet ik het zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |