![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() Filip heeft Vlaanderen en de Vlaams-nationalisten bedreigd, dus ook de N-VA. Dat hij expliciet het Vlaams Blok noemde is uit gemakzucht.
Bovendien is de N-VA, op het kiezersaantal na, een grotere bedreiging als enige republikeinse partij dan het royalistische Blok. |
![]() |
![]() |
#22 |
Vreemdeling
|
![]() Ik zie dat niet iedereen even tolerant is op dit forum. Jezus. 1) ik ben geen PS-fan, 2) ze zijn tenminste niet racistisch en fascistisch, 3) SP was ook betrokken bij de Agusta-zaak, 4) ik wil zeker geen lesje geven, 5) je kunt beleefd blijven 6) vertel me nu eens hoe ik mijn studenten moet motiveren om het Nederlands te leren als je zulke reacties ziet? Of hoeven wij dat ook niet meer te doen? 7) Ik maak me ook zorgen als ik de score van de FN zie in Frankrijk en dat is echt buitenland!
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() en 8) als Vlaanderen onder water zit, kun je bij mij komen slapen...
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 2 december 2004 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() De prins heeft gezegd dat hij persoonlijk zou optreden mocht m'n aan belgie raken( en hij is nen taaie
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De prins was toekomstgericht. Stel dat de vlamingen scheiden van de walen. Wie gaat dan het zakcentje van zijne hoogheid vlaminghater betalen. "Eigen zak eerst " noemt men dat geloof ik. Heeft dus niets met politiek te maken.
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft: Filip heeft gelijk en ik vind het knap dat een BB (Bekende Belg) zo'n uitgesproken standpunt inneemt tav de revival van de Nieuwe Orde en daarvoor zijn eigen carrière in de weegschaal legt. Als ik zoiets zeg luistert niemand maar als een prins wat zegt heeft iedereen het gehoord. Prima toch? ![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 december 2004 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het maar niet begrijpen, al die gasten die zeggen dat ze links zijn, maar toch maar mooi achter de kont van de adel lopen.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() Citaat:
waarom vinden jullie dat toch zo een probleem? dat de prins dat een probleem vind begrijp ik... hij zou dan nl een pak minder dotatie krijgen!
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat: