![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() ![]() Filip het lichtend koninklijk brein: - Filip vroeg ooit aan een journalist die pas terug was van Rwanda (ten tijde van genocide): "Hebt u er een prettige vakantie doorgebracht?" - Aan een voorzitter van een stembureau vraagt hij: "Komt u hier vaak?" - Zijn gesprek, in 1992, met astronaut Dirk Frimout: "Zeg maar Filip, in de ruimte, er is geen protocol" - In zelfde gesprek: "wat ziet u door het venster?" - Uitspraak omtrent filip van gewezen grootmaarschalk Herman Liebaers : "Hij kan het niet, hé. Een droevig geval." - Uitspraak van ex-medewerker van de Koning Boudewijnstichting : "Er stopte een lege wagen voor het paleis en prins Filip stapte uit." - tijdens de handelsmissie in China: "ze zijn hier met veel: 1 miljard en driehonderd duizend miljoen" - Tijdens diezelfde missie: in een speech spreekt Filip het over een galabal "Tomorrow evening", terwijl dat bal enkele uren later die avond zelf plaats vond. - Na 22 jaar opleiding proclameert Filip dat hij klaar is voor de troon: "Ik ben klaar om te dienen zoals mijn vader dat doet. Mijn vader en ik zijn er voor het hele land, te beginnen met de mensen" ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() k&k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Deze is echt gebeurd, maar niettemin om te gieren: Toen Filip zijn stem ging uitbrengen op 13 juni en een babbeltje sloeg met de voorzitter van het telbureau, hoorden verscheidene omstaanders de kroonprins aan de voorzitter vragen: "Komt u hier vaak?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Albert tegen de Flippe:
Ik moet jou goed en slecht nieuws vertellen... Ik heb langs het potje gepiest en jou een tweede zus gemaakt. Foei, hé? Dat was het slechte nieuws. Het goeie nieuws is dat ze geen concurrentie voor jouw troon is zoals je andere zus is. Braaf, hé?
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf heeft de beste mop verteld over Filip 'k ga ze effe ophalen..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() voila hier is ze. De ultieme mop over Prince Philippe, future roi de Wallons..
Ik vin dat ze de prijs verdient van de beste mop over de prins. roffel roffel roffel.... "Oorspronkelijk bericht door [size=4]RAF[/size] : [size=5]NEEN, OMDAT MEN IN ACADEMISCHE KRINGEN WEET DAT ONZE GELIEFDE KROONPRINS EEN BIJZONDER [/size][size=6]INTELLIGENTE [/size][size=5]Man IS.[/size]" Jongens ik heb in jaren niet zo hard gelachen als met deze mop. Merci Raf. Haha dat doet deugd... 'k hem der buikpijn van gekregen van het lachen... en mijn zakdoek is nat van mijn tranen op te kuisen... djeezes Raf stopt jong stopt astemblief...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! Laatst gewijzigd door Tegendradigaard : 2 december 2004 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahahahahahahahahahhahahahahahahahaha!!!!
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Lachen om uw eigen grap, is nog de leukste mop van allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Knuppel, jongen daar kunnen wij niet aan he. Zou Raf die zelf bedacht hebben... das knap wel he. Zo'n mop zelf kunnen tappen ... ik moet zeggen ik dacht dat de Raf altijd serieus was, maar ge ziet he, het zijn juist diegene die het beste moppen kunnen vertellen....
jongens jongens jongens hehehehe... effe op asem komen...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() oeps sorry knuppel... meisje....
'k was nog in de war van de Raf zijn gigantische mop..
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Flippe loopt met zijn zoontje in de Haven van Zeebrugge.
Gabriël : Papa, watisda ? Flippe : Dat is een boot jongen. Gabriël : Hoe schrijf je dat ? Flippe : B - O - O - T Even verder.... Gabriël : Papa, watisda ? Flippe : Dat is een boot jongen. Gabriël : Hoe schrijf je dat ? Flippe : B - O - O - T Even verder... Gabriël : Papa, watisda ? Flippe : Ah, jongen dat is een hoovercraft. Gabriël : Hoe schrijf je dat ? Flippe : Euh,.... Ah, neen 't is toch een boot ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist ook niet hoe ik het had toen ik dat las. Rafke heeft zeker die 'Humo' gemist waarin een ex.leraar van de gebroeders von Sacksen Coburg hun 'intelligente' boekje opendoet. ![]()
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Filip in een speech bij de geboorte van zijn zoontje: “Het heeft grote handen en grote voeten dus het zal later een grote worden!”
Omtrent de populaire uitspraak “het is een echt vrouwtje”, schijnt het dat prins Laurent toen hij zijn verloofde voorstelde al lachend tegen zijn broer zei : Het is een echt teefje! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |