![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
weer zo'n super-Belgische democratische uitleg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kunt beter één klaarzetten voor uw partij bij de volgende verkiezingen.
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ergens wordt het wel tijd dat in dat soort berichten grote kuis wordt gehouden.
Al mogen er dan wel wat meer registers worden opengetrokken. De bagger jegens rechtse politici, met vaak ook (en vooral) doodsbedreigingen zijn een even groot zeer in het debat. Het fatsoen is bij momenten ver zoek; en dat is bijzonder jammer.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan ook niet verwonderd zijn als sommigen hun opgekropte frustraties de vrije loop laten op de nu beschikbare kanalen. En neen, ik heb geen Twitter-Account.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is vrijheid van meningsuiting, niet vrijheid van haat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Geef zelf eens het goede voorbeeld Marie ...
'Linkiewinkies' ... Waarom dat denigrerende taalgebruik? Je kan niet een ander verwijten geen fatsoen te hebben; en gelijk zelf in één zin aan te tonen, dat je het zelf niet al te nauw neemt met goed fatsoen. Ik heb het niet voor links. Hoegenaamd niet. Maar op zo een manier, ... neen.
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo heeft de juiste inborst, en moet dus helemaal niet op zijn woorden letten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VLD was ook de partij die de schakel was om het stemrecht voor vreemdelingen goed te keuren, flinke kerels ......
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat zou dan best langs beide kanten van kracht mogen zijn.
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld: ik haat religioten. Te beginnen met kaloten, en nog straffer: moslims. Ik haat criminelen, racisten, mensen die andere discrimineren, ook op het vlak van gender of seksuele voorkeur. Maar ik ga ze niet criminaliseren. Dat is aan rechters. Ik ga niet oproepen om ze gewelddadig enz. te behandelen ... bla bla ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zouden ze daar al wel bij stil gestaan hebben dat 't mes aan 2 kanten snijdt?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Neen. Daarom mijn reactie.
![]() |
#36 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht, ik kom ene mee drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo eenvoudig is het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk toch niet dat dat (voorlopig al) aan de orde is.
Zoals lamenielachen net schrijft hierboven... Ook dat mag misschien niet eens meer geopperd worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |