![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van de tram stampen is veiliger. Maar waarom altijd het slechtste denken? Misschien had die dame zich plots verslikt en was ze te verlegen om iets te durven zeggen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees vooral dat Bembem van schrik moest pissen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bem lijkt me het te dat er van geniet op een overvolle tram geniepige curryscheten te laten
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, jullie grijpen dat hier nu aan om bembem wat te plagen. Maar ik kan haar ergernis toch wel begrijpen. Er is een bepaald soort mensen dat niet bereid is hun gedrag wat aan te passen en omtrent wie of wat dan ook zich geen moer aantrekken. Jammer genoeg valt er weinig tegen te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U wordt hier op hele stoere praat betrapt. Denkt u werkelijk dat één iemand voor zo'n onnozele prul u gewoon zijn landsbewijs zal afgeven. Zal u eveneens mijn landbewijs vragen indien ik schadelijke rook in uw gezicht blaas of bestrijdingsmiddelen op uw toekomstig voedsel sproei? Deze schadelijke stoffen kunnen bij u mogelijk de Kreeftziekte (kanker) veroorzaken. Zo ja, zal ik u wel overtuigen om dit niet te doen. Maar wees gerust, ik ben een goede Vlaming. Dit betekent o.a. niet roken, geen brommer, geen bestrijdingsmiddelen,... De meesten zullen bij "iemand zwaar aanpakken" iets heel anders voorstellen. Het vragen van iemands landbewijs is mijn inziens toch echt nichterig gedrag. Zoals u al aangeeft is het geldgewin (schadevergoeding) belangrijker dan de gezondheid. Het gewenste behoud van het Belgenland vanuit Waalse hoek wordt ook deels door het volgend spreekwoord gekenmerkt: "Om de poen is het te doen" Met uw antwoord hebt u bewezen geen echte man te zijn. Dit is geen verwijt van mij naar u maar gewoon een vaststelling die ook door andere echte mannen gemaakt kan worden. U hoeft daarom niet kwaad te zijn op mij, verman uzelf. Hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte heren
Een groot deel van de inwoners in Rusland zijn spleetogen (mongools). Daarom slaat het verwijt "korova" (koe) hier nergens op. Hopelijk worden de spleetogen uit het Midden Koninkrijk (Sina) in de toekomst o.a. door de Slaven gestraft. Dit omwille van ten eerste de verhandeling inzake goederen van slechte hoedanigheid en ten tweede het verspreiden van de Kroonziekte en ten derde de door hen bedreven bespieding en overnames in Westerse landen. Bovendien is het gebruik van het bijvoeglijk naamwoord "stom" voor het zelfstandig naamwoord "vrouw" overvloedig (pleonastisch), en dus overbodig. hoogachtend en met vliendelijke gloeten Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 7 juni 2020 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelieve rekening te houden met het feit dat er in K&K enkel onzin mag verteld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tellen de dames niet mee? De draad werd gestart door een vrouw en gaat over een vrouw maar toch worden vrouwen door u genegeerd. Ik ga uw laatste paragraaf voorlopig negeren want dat lijkt me gewoon wat bombastische praat.
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Nee ernstig, geachte heer Hendrik I uit het oorspronkelijk Germaanse Luik (samentrekking van het Middelnederlandse Ludeke < *Leudika, afleiding van *leudi =volk vgl. lieden, Leute) Het lijkt me zeer onzinnig om enkel onzin te vertellen, zelfs in een draad onder Koetjes en Kalfjes. U zwijgt echter in alle talen over de volgende zaken: - Uw stoere praat die nichterig overkomt. - De algemene huichelachtige houding inzake gezondheid. Roken, bestrijdingsmiddelen en luchtvervuiling zijn niet zo schadelijk maar let in godsnaam op voor de Kroonziekte. - De Vlaamse geldstromen naar het Walenland - Het overdreven ontsmetten van alles en iedereen dat in de toekomst ons mogelijk zuur kan opbreken Hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg maar welk standbeeld ik omver moet trekken!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Die zal gedacht hebben , onder soortgenoten moet dat kunnen....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U aanmeldnaam doet alvast anders vermoeden. Bent u Noors? Het Nieuwnoors (= Nynorsk) zou reiner zijn en dichter bij het IJslands staan. De Boekentaal (= Bokmål) is daarentegen sterk door het Deens ingegeven. Het Nederlands behoort met de meeste Schadenouwse (beter Nederlandse naam voor "Scandinavische") talen tot de Germaanse tak, het Vins (= Fins, begin F- is on-Nederlands, ofte Suomi) bv. niet. Deze verwantschap is duidelijk bij het lezen van een Schadenouwse taal. Ik ken ook heel wat Deense woorden doordat ik de verduitsing van de dorpsnamen in Noord-Sleeswijk (= Dt. Nordschleswig = Dk. Nordslesvig) ofte Zuid-Jutland (= Dk. Sønderjylland = Dt. Süderjütland) jaren geleden onderzocht heb. Maar echt Deens spreken kan ik jammer genoeg nog niet, daarom: "Undskyld herr, men jeg taler ikke dansk". In het oude Griekenland moest men aan vier voorwaarden voldoen om burger te kunnen worden: Inheems, volwassen, vrij en uiteraard van het mannelijk geslacht. Als we deze denkwijze voor Vlaanderen doortrekken bent u bij het voldoen van deze vier voorwaarden slechts een burger of gewoon een Vlaming. Om een goede Vlaming te worden, dient men mijn inziens aan bijkomende voorwaarden te voldoen, enkele voorbeelden: - niet roken of dampen - zicht onthouden van sterke of gezoete drank, ook bier en krachtdrankjes - zich onthouden van andere verslavende middelen - geen overgewicht - meertalig - Nederlandse taal van vreemde woorden vrijwaren bv. garage => wagenstal of wagenschuur - In het openbaar enkel Nederlands gebruiken bv. geen vreemdtalige handelszaken, geen uitstaalraam of verspreiding van blaadjes met vreemdtalige woorden behalve in onderwijzend verband - zich niet begeven met een vervuilend vervoermiddel, bv. brommer, vliegtuig en wagen op brandstof - niet sluikstorten - geen bestrijdingsmiddelen (vergif) sproeien - zich niet door vrouwen laten bederven - niet hoerenlopen - geen huisdieren uitgezonderd landbouwers en herders - niet gelovig zijn en geen geloof verkondigen - niet gokken - geen weelderige klederdracht - zich niet met geurwater laten besprenkelen - niet naar liedjes luisteren die uit de Nieuwe Wereld overgewaaid zijn, vooral deze van "misdadige" strekking - buitenlandse gebruiken weren bv. muilband/hoofddoek, Zwarte Vrijdag, Allerheiligenavond,... - geen goederen inslaan uit het Midden Koninkrijk ofte Sina - De erfvijand, Vrankrijk, niet sterken - steun aan andere benadeelde volkeren - geen nichterig gedrag … en ten slotte vooral niet zagen over iemand die op ongelukkige wijze in uw richting hoest. In een vorig bericht heb ik inderdaad een zin in het Portugals vermeld. Dit was zinspelend op de gebruikersnaam "Bembem" (bem = goed, muito bem = zeer goed) bedoeld. Trouwens het bijvoeglijk naamwoord "Portugees" is wat het woordeinde betreft on-Nederlands. Het achtervoegsel "-ees" werd aan het Waalse "-ais" ontleend toen de eind -s nog uitgesproken werd. Een rein Nederlandstalige naam voor Portugal (= Portus Cale) zou "Havenland" kunnen zijn. Hoogachtend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |