![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Anonimiteit op het internet | |||
JA, anonimiteit moet blijven |
![]() ![]() ![]() |
55 | 84,62% |
NEEN, anonimiteit afschaffen |
![]() ![]() ![]() |
10 | 15,38% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Dit is dikke zever.
Dat ze zoiets voor meerderjarige personen met een strafblad doen, akkoord, maar dit. Nu kan ik op dit forum nog tenminste men mening zeggen. Op school mag ik het niet meer en alleen omdat ik tijdens godsdienst tijdens een discussie 'AANPASSEN OF OPKRASSEN' had gezegd. Gevolg: ik heb het gevoeld op men gedragskaart, en op de deliberaties eind juni zal het ook wel een rol meespelen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wordt wel anders wanneer meningen herhaaldelijk in kranten, pamfletten, het internet enz worden geplaatst, dan worden ze systematisch en daardoor ook strafbaar. Ik begrijp nog steeds niet waarom bv revisionisme en negationisme wel op forums kunnen geplaatst worden, temeer dat zij er verschillende jaren op bewaard worden. Daartegen verdwijnt een krant al bijna de volgende dag. Doe maar eens een search met Google en dan merk je hoe lang dergelijke meningen bewaard worden. Ze zijn dan wel anoniem want als ze dat niet waren werden ze wellicht vervolgd zoals hun grote idool Siegfried Verbeke die nu opgesloten zit in de gevangenis van Ieper in afwachting van zijn uitlevering aan Duitsland. zie topic: Revisionist Siegfried Verbeke aangehouden.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 december 2004 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Vermits ik de context niet ken kan ik niet oordelen of jouw uitlating dom, beledigend, irrelevant, ... was, maar ik zou het kleintjes vinden indien dit zich zou vertalen in de evaluatie van je studiewerk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Never give up on me Dad! (uit de film American Beauty)
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 december 2004 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af of je even onverbiddellijk bent voor mensen die systematisch negationistische leugens verkondigen over het Stalinisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het raar dat mij klastitularis daar niets overgezegd heeft. 't is ne politieker bij cd&v/ nva Laatst gewijzigd door vercetti : 2 december 2004 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() 52 jaar? Dat is toch niet aan je reactie ste zien... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
Het Arrest: http://users.pandora.be/amarcord/selys/arrest01.html Citaat:
[size=3]JOZEF STALIN ([font=Verdana]Jozef Vissarionovitsj Djoegasjvili)[/font] [/size] http://www.amarcord.be/georgia/stalin01.html
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 2 december 2004 om 23:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
In ieder geval stel ik vast dat uw verontwaardiging over negationisme selectief is. Het is slechts verkeerd als het gaat over iets dat u interesseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() De vraag is zijn fora nog anoniem? Elke forumbeheerder kan bij uitzonderlijke omstandigheden het IP-adres meedelen aan de provider waardoor men perfect de naam en adres van de persoon kan achterhalen. Dat u anoniem bent is een illusie.
Een (nog) veiliger chatkanaal voor kinderen (tot 18 is misschien iets overdreven) is wel een goed idee om ongewensten buiten te houden.
![]() |
#40 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |