![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, handschoenen, gel, handen wassen ... maar tijdens de rookpauze als ze de kans zien wel met een collega een vluggertje plegen zonder condoom ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch liever regelmatig handen wassen.
Ik zie geen enkele meerwaarde aan handschoenen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/wetenschap-planee...anen~aeb9ee75/
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hoeft die latex handschoenen trouwens niet weg te werpen. Je kan ze ontsmetten, dat is gezonder voor je handen of gewoon een paar dagen later liggen en hergebruiken.
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon in de supermarkt, als je je karretje loslaat. Trouwens je hebt ook kans om het virus op je handen te krijgen door koeldeuren te openen, dus je gaat je handen toch moeten ontsmetten als je geen handschoenen draagt.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die clips doen mij denken aan de plastieken jetons met naam en logo van Delhaize (bv) ter vervanging van een geldstuk. Je kan ze in iedere winkel gebruiken.
Het gaat meer om naam en logo. Corona-marketing. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op kanaal-Z nieuws van 11/06 vermeldde men dat de (Belgische-) fabrikant amper kan volgen met de produktie omdat,behalve Colruyt,ook de Franse Leclerq supermarkt-keten er miljoenen besteld heeft en het er naar uit ziet dat deze dingetjes straks wereldwijd gaan verkopen....
Er is ook een gelijkaardig spul om deuren te openen of U in het openbaar vervoer vast te houden....Men toonde ook een gezichtsscherm en hulpstukje om op de klep van een pet te bevestigen.... Er werd nog niet gesproken van handige draagtasjes om al uw Covids-afweerspullen in op te bergen.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 11 juni 2020 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez kom, ge hadt niet door dat ze je die dingen cadeau doen, dat je ze kan "op klipsen" en nadien "af klipsen" en mee naar huis nemen, en bij het volgend winkelbezoek terug gebruiken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit ruikt te veel naar maakbaarheid van een maatschappij. Ik word daar misselijk van. Mensen ontwijken je, gaan in een boogje om je heen, omdat je een zogezegd potentieel gevaar bent. Vroeger ging ik al eens vragen of ik stink of zo. Nu riskeer je een boete als je reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Karen catfight over karretjesclips. ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn gemeente zitten de café's bomvol naar ik heb horen zeggen want ik ga nooit op café. Bijna niemand ook die een mondmasker draagt in de supermarkt. Was wel een beetje verbaasd gisteren in een hypermarkt in Brussel, omdat ik een afspraak met een aankoper had, dat ik werd aangehouden aan de ingang omdat ik geen masker aan had. 65 cent die ik trouwens niet betaald heb. Maar iedereen droeg echt een masker. In de Vlaanders misschien 1 op 50?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de heropening van de horeca zijn de idioten weer vogelvrij.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|