![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij even terugblikken.
Het is allemaal gekomen nadat een agent een 'crimineel' naar de eeuwige jachtvelden stuurde? (foute actie van die agent daar ... ) Een ander voorval, de man die 'dronken' aangehouden is geweest met de dood tot gevolg. (hij begon de agenten ook aan te vallen) Dan zijn er die er handig van gebruik gemaakt hebben van bovenstaande 'moordzaken' om even hun slag te slaan of hun gelijk proberen te halen. Zij zijn ook niet te verlegen geweest om te beginnen beeldenstormen en vernielingen aan te brengen. En het stopt niet het gaat, tot vervelens toe, maar verder. Als iedereen zijn/haar verontschuldigingen moet gaan aanbieden voor wat er in de loop van de geschiedenis misgelopen is en waar er zware fouten gemaakt zijn dat zijn we nog niet thuis, zeker niet aan de nieuwe patatjes. Dus mogen wij in dit geval van het standpunt uitgaan dat het een héél andere reden heeft. Dan steekt men het snel op racisme? Ik denk dan altijd: wie zijn de racisten op huidig ogenblik eigenlijk? Niet echt een leuk beeld met wat men (stakers/onruststokers) op huidig ogenblik bezig is.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2020 om 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De negerhut van oom Tom, verbranden die handel?
Laatst gewijzigd door Skobelev : 18 juni 2020 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() In het bekende boek Huckleberry Finn is er een personage genaamd Injun Joe. Injun is een pejoratief woord waarmee de blanken de indianen vroeger aanduidden. Mark Twain ging hier dus over de schreef.
Moby Dick was dan weer een witte walvis. Maar kapitein Ahab werd ook niet bepaald sympathiek voorgesteld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() https://twitter.com/inthenow/status/1270642238079598592
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Privé is dat nen hele toffe gast, totaal niet "Michel" die in de media komt/ kwam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bitch heb ik ooit beter leren kennen, toen ze me probeerde te pesten in dat kantoor/magazijn van de Paleizentraat. Viel dat dik tegen voor haar ![]() Wat een kutwijf!
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal't hem zeker vragen de volgende keer. Hij heeft wel een persoonlijke brief voor mijn vegetarische dochter meegegeven om haar te bedanken dat ze het al 17j volhoudt om geen vlees/ vis / schelp/ schaaldieren te eten. Mèt handtekening natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek van eind jaren 90', he. Michelleke lag toen serieus onder de sloef van die tang. In feite: eigen schuld, dikke bult! Leuk.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar vandaar dat ik Michel persoonlijk ken, al meer dan 35j. Af en toe kom ik hem nog eens tegen. M is altijd heel joviaal; de mensen hebben een verkeerd beeld van die man. En ja, wat betreft Ann; de media blazen graag dingen op he. Niet alles wat er in de gazet verschijnt is hoe het werkelijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paleizenstraat 90. Brussel. ( Gebouw van de KAJ toen). Ik was huurder van gelijkvloers met magazijn. Zij kwamen om de huur over te nemen. Geen verdere details behalve dat hij naast haar mocht zitten in het gesprek, maar blijkbaar zijn muil moest houden. Zij: "l' air que je me donne et la merde que je suis." attitide. Ge had haar gezicht-uitdrukking moeten zien toen ik zei dat ze de pot op kon. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een boek waar gelovige Ubermenschen de nietgelovige untermenschen minder dan een hond verklaart, en gewoon mogen worden afgemaakt.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 19 juni 2020 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij dat katje dat illegaal uit Peru ons land is binnengesmokkeld liep hij er toch ook elke keer bij, verscholen achter zijn mondmasker, of zag ik dat verkeerd?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Koran kan van gewone mensen moordende zombies maken. En hier zag men het nog anders: DE KORAN VERBRANDEN (OF ANDERE BOEKEN) IS FASCISME De brandweer van de Amerikaanse stad Gainesville (Florida) staat niet toe dat er bij een kerk in de stad op 11 september exemplaren van de Koran worden verbrand. Dat meldde de lokale krant Gainesville Sun deze week. Zo ziet u maar wat een 'kracht' het uitstraalt?????? ![]() Daar zal meningsverschil over zijn ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2020 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Lees eens terug; ik had het over Michel over hoe hij privé is. Dat is een heel bescheiden kerel, altijd beleefd, vriendelijk en zeker joviaal. Af en toe komen man en ik die eens tegen en gaan we samen een terraske doen. Omdat we hem al heel lang kennen, zijn moeder goed gekend hebben enz. Tijdens 'onze' terraskes heeft M het trouwens nooit over GAIA. Dat siert hem. We halen gewoon herinneringen op over 'vroeger' en dat is't. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad best mogelijk bevriend te zijn met iemand waarvan je weet dat die andere ideeën ergens over heeft dan jijzelf. Wederzijds respect maakt dat mogelijk.
![]() |