![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ironie? Dat zou geweest zijn: "Het Blok moet samengaan met SPA en Agalev"
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ma, bon als je dat serieus wil oppakken dan zal SP.a/spirit of AGALEV NOOOOOIIIITTTT met het Blok een coalitie vormen net zo min als VLD of CD& V dat zal doen. Dan blijven er dus nog slechts enkele mini-partij'tjes over... |
|
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#26 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke Waalse partij wil samengaan met het VB? Dat kunnen we stellen bij alle Vlaams partijen in feite.
![]() |
#27 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
om het toch maar te doen, Het Liberaal appel is de enige partij die geen graten ziet in coalities met het blok. Als de CD&V lang genoeg van de macht verstoken blijft zie ik ze er ook nog toe in staat... Ik denk dat het daar wel bij zal blijven nu er aan de rechterzijde van de VLD een aantal alternatieven zijn voor de liberalen die het blok een aanvaardbare coalitiepartner vinden... Dit alles maakt de kans dat het Vlaams Blok genoeg gesprekspartners vindt waar het zou kunnen overwegen om samen een Vlaamse regering mee te vormen te klein is om op deze vraag een antwoord te kunnen geven. Vandaar dat geen van de op dit forum aanwezige Vlaams Blokkers zich verwaardigd een antwoord te geven. Op nationaal niveau gaan ze al helemaal een probleem hebben om iemand te vinden die met hen in zee wil... Hun enige hoopt blijft een gemeentelijke coalitie, met een plaatselijke afdeling van de CD&V, die dan meer dan waarschijnlijk zal geëxcommuniceert worden... |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het idee dat hier gelanceerd werd was niet: wie zou er eventueel bereid kunnen zijn om met het Vlaams Blok te praten. Het uitgangspunt was: geen enkele partij sluit het Vlaams Blok nog uit. Met welke partij wil het Vlaams Blok dan samenwerken. |
||
![]() |