![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me wel eens af hoe dat komt. Of het een cultureel verschijnsel is, of dat het op één of andere manier wellicht toch iets genetisch is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat er tussen de misdadigers heel veel allochtonen zitten. Hieruit concludeert links dat rechts, racisten zijn. Volgens links zou de groep misdadigers een exacte afspiegeling moeten zijn van de maatschappij en aangeizen dit niet zo is, vinden ze dat een rascistische verdeling. Links heeft waarschijnlijk nog nooit gehoord dat misdaad hoog scoort bij ARME mensen, en dat dit de echte verdeling weergeeft. En armoede komt in de eerste plaats door gemiste kansen, ofwel door omstandigheden (onvoldoende kennis kunnen opbouwen hebben) ofwel aan zichzelf (nog andere ideeën hebben van wat belangrijk is, bvb. macho-gedrag boven school verkiezen). Maar links vindt dit natuurlijk bull-shit, volgens hen is het de maatschappij die 100 % de verantwoordelijkheid draagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En mijn dochter heeft heel duidelijk een idee wie er achter zit maar zonder bewijzen kan met dat niet met zekerheid zeggen. Me laten meeslepen? de vrijer van mijn dochter is net overvallen,heeft wat klappen gekregen is in een auto getrokken en gij komt me dan vertellen dat ik me niet mag laten meeslepen? Dat is pas Demagogie,het is duidelijk dat men dat met u nog niet gedaan heeft nietwaar,anders zou je wel anders piepen. Dit heeft helemaal niks met politiek te maken dit is een misdadig feit dat gepleegd is,en u komt af met u niet laten meeslepen,heeft u ze nog alle 5? Die jongen is daar danig van onder de indruk,of dit nu gebeurt is door Belgen of buitenlanders zal in dit geval niet veel uitmaken. Pleit u dan mss om zulke feiten niet kenbaar te maken,of om ze zelfs niet aan de politie te melden,blijkbaar zijn alle dingen goed he voor u als het maar aan uw politieke correctheid tegemoet komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Geertje : 6 december 2004 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Wij noemen zo iemand een hypocriet, sinds wanneer zijn alle Vlaams Belang kiezers racisten? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jampie, daar heb je toch geen bron voor nodig. In % uitgedrukt zijn er meer Allochtonen met problemen. Maar in totale cijfers hebben meer Vlamingen miserie.
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
blijf ze maar negers noemen, en blijf in je *KNIP* Laatst gewijzigd door Peter Johan : 9 december 2004 om 16:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Koriander.
Moord en diefstal is niet met de negers naar hier gekomen noch met andere nationaliteiten. Maar afgenomen is het er zeker niet mee. Die mensen komen uit streken waar democratie nog onbekend is en moord en doodslag dagelijkse kost. Waarom zouden ze zich plots een andere levensstijl aanmeten ? Ook hier heeft het een jarenlange strijd gekost om de bevolking zijn dierlijke instincten te laten onderdrukken en dat is nog niet eens volledig gelukt. |
![]() |
![]() |