![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb intussen (wel al een paar maanden terug) enkele rollen zwemkledij-stof okkazie op de kop getikt, precies het soort stof dat ik nodig heb (polyester of nylon met elastaan). Zwart, paars en perfect-huidkleurig (voor een gebruinde blanke
![]() Samen een 50 kg stof, in twee keer met mijn brico-fiets 20 km naar huis gesjeesd (de eerste rit was een hard lesje (stom gepositioneerd - te ver naar achter - toen ik op de helling van een brug kwam ging mijn stuur plots omhoog en sloeg ik achterover). Dat is genoeg stof voor een gazillion mondvodden maar de goesting was er nog niet. Morgen heb ik tijd, ik ga een huidkleurige uitknippen en rondsmelten tegen uitrafelen, en pogen iets (propjes, gaasje?) vanbinnen te naaien dat wat binnenruimte tussen huid en stof maakt, zodat ik doorheen een groter oppervlak stof kan ademen en dus meer lucht kan krijgen. Als dat lukt ga ik eens testen om te zien of de stads NAZI's door de huidskleur denken dat ik geen op heb. Dus aandoen, rondrijden tot er 1 passeert en zien. Eventueel teken ik met potlood er mondcontouren op. Als de scam inderdaad lukt kan ik de vod gewoon op mijn kin houden, normaal ademen en bij NAZI manifestatie quasi onmerkbaar naar boven flippen. Kan ik na maanden misschien mijn normale routes met weinig risico terug gebruiken, die zijn korter.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er nu al verschillende soorten in mijn auto.
Immers bij klanten speel je het spel mee. De duurste zijn mij te warm. Goede kwaliteit maar teveel. De goedkoopste zijn dun en ruim. Dat valt nog wat mee. De papieren haat ik. Net een pamper. Ik ben er nu aan het zoeken waar SS op staat of zo. Hoe gekker hoe liever.
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Lastig, die collectief ingebeelde ziekte!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Tekst kan je volledig zelf kiezen. De binnenste stoflaag heb ik er uit geknipt zodat het allemaal wat luchtiger is.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaatjes knip ik met een perforator. Mooi rond.
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.. Ik heb in de jaren 80 een verschrikkelijke pubertijd en jongvolwassenheid gekend. Het was toen de tijd van Aids. Je moest toen tenminste 2 condooms aandoen voor een wip. Dit allemaal omdat er skeletten stervende waren, wegrottende patienten tussen de ziekenhuislakens. Aidspatiënten elke dag — vol op de camera en TV. Was die angst en trauma terecht. Nee! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2020 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mhh. Er zijn er toch al veel gestorven aan deze ziekte. Het zal echter nooit op hun bidprentje staan. Hoogstens lang aanslepende ziekte.
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Wacht ik ontken geen Aids. Het was gewoon een gekke tijd. Niet zo gek als heden maar toch. Sommigen namen destijds plastic bekers mee naar de kroeg. Permanente angst vanwege vreselijke beelden.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2020 om 01:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2020 om 01:37. |
![]() |
![]() |