![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist! Die scheeftrekking had ik nog gemist. Men vergelijkt een veroordeling met een arbeidsrechtelijke daad. Als een werkgever zo een vierkante kop van een blokker niet tussen zijn werkvolk wil mag hij die toch ontslaan?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 5 augustus 2020 om 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het een moslima is wel, dat zijn allemaal terroristes.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Even abstractie makend van het feit dat het de vriendin was en niet de persoon zelf (wat inderdaad de vergelijking mank maakt): het weren van iemand omwille van het feit dat hij lid is van een bepaalde politieke partij is uiteraard veel schandaliger dan iemand weren vanwege terrorisme. Ik vind het weren van iemand uit een vakbond omdat hij lid is van het VB vergelijkbaar met iemand weren omwille van zijn geloof. Totaal uit den boze dus. Moest een vakbond gewoon een privéclubje zijn, dan zou het me niet kunnen schelen wie ze weigeren. Er worden hen echter veel te veel bevoegdheden toegekend in het arbeidsrecht om hen zomaar toe te staan mensen te weigeren die hen niet aanstaan. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 5 augustus 2020 om 15:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nadien met de gebakken peren zitten in geval die toch .... Maar ja , veelal weet men zoiets pas als het (bijna) TE laat is !! De veiligheid van andere mensen moeten gegarandeerd worden & blijven !! 1 Feit: Ik weet niet of die vrouw wel of geen strafblad heeft , maar (Veiligheids)agenten zouden geen strafblad mogen bezitten !! Stel: Een net aangenomen (stagair-)cipier die ooit vrijkwam ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 5 augustus 2020 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn er wel sommige jobs waar een security clearance nodig is, en als je zo een job wil, dan weet je dat je heel erg beperkt zal zijn in uw prive vrijheden. Wil je je privacy behouden, dan werk je niet in zo een omgeving. In zo een omgeving willen werken betekent dat uw vrijheden er voor een groot stuk aan zijn, en dat je niet als een vrije burger mag leven zoals anderen. Dat is dus een keuze he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik denk dat dat juist een vorm van discriminatie is. Natuurlijk, voor een VB-er zal het gerecht de wet niet toepassen, maar moest je iemand ontslaan omdat je uitgevist hebt dat het een Groen-sympathisant is, dan heb je gegarandeerd een zwaar probleem als werkgever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar de grond van de zaak....hopelijk was dit allemaal onder "observatie" van de veiligheidsdiensten ergo de Staatsveiligheid...
Inderdaad,men is onschuldig tot het tegendeel bewezen is,niettemin zouden onze veiligheidsdiensten geen knip voor de neus waard zijn indien ze niet zouden geweten hebben van die relatie en geen dossiertje hebben.... Werk voor "comité P" dat eens uit te vissen....dit lijkt me een perfecte "kwaliteitsmeting" van het "veiligheidsapparaat".... terroristen hebben ook een "bubbel".....die bubbel is verondersteld nog vele jaren gevolgd te worden...Indien dit niet gebeurt weet ik begot niet waar de "veiligheidsdiensten" eigenlijk mee bezig zijn... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 5 augustus 2020 om 17:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [
Laatst gewijzigd door Gipsy : 5 augustus 2020 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou daar enige logische verklaring voor te vinden zijn of gaat Belgenland daar zwaar in de fout?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ontslag om dringende reden ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar toch betrok de media de tante van Hans Van Themsche in de zaak. Ik mag hopen dat je dat ook onterecht vindt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook discriminatie op politieke grond is verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om het feit dat ze dat pas na 4 jaar ernstig genoeg vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, een werkgever mag iemand, die op een VB lijst gestaan heeft, niet ontslaan. Iedereen die op een lijst gestaan heeft, krijgt een bescherming. Indien niet verkozen is dat 1,5 jaar, indien verkozen, de hele termijn. Alleen voor een vakbondsafgevaardigde telt dit blijkbaar niet, die wordt gewoon uit de vakbond gewipt. |
|
![]() |
![]() |