Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2004, 18:51   #21
liesl
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterN
Een jood is evengoed allochtoon als een marokkaan ... Wat moet er verduidelijkt worden ?

?
zo is dat.
liesl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2004, 19:33   #22
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liesl
zo is dat.
Paterken heeft gesproken
Oud 5 december 2004, 19:38   #23
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

ga jij nog in discussie met griesl, nadine?
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2004, 19:49   #24
liesl
Burger

Standaard

denk je nu echt dat men nog niet doorheeft dat joodse Nadine en joodse Polly dezelfde persoon zijn ... een haatdragend joods mannetje dat enkel wil provoceren en naziverwijten wil spuien.

Je ziet toch dat je voornamelijk tegen jezelf moet zeveren omdat je meestal genegeerd wordt. Je mag niet veronderstellen dat de forummers even DOM zijn als jezelf He

Doei..tot je volgende nicks.
Oud 5 december 2004, 20:11   #25
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect
ga jij nog in discussie met griesl, nadine?
Polly, dat grieslmietje is het niet waard. We zullen hem alleen met rust laten zeveren. Daar is hij het best in. Mijn moeder zaliger zei altijd dat als de feesten er aankomen de gekken zich altijd willen manifesteren. Zou dat ook het geval met tante Liesl zijn?

Laatst gewijzigd door nadine : 5 december 2004 om 20:14.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2004, 20:21   #26
PollyCorrect

Standaard

en het griesltje heeft het over een "mannetje met verschillende profielen"! rara.. last van projectie zeker hihi

TROUWENS: BRAVO BERLIJN VOOR HET OPTREDEN TEGEN MOSLIMFONDS. GROOT GELIJK. (ondanks wat tante liesl van the sound of music bralt)
Oud 5 december 2004, 20:27   #27
liesl
Burger

Standaard

en dat joods van origine franstalig mannetje blijft maar zielig tegen zichzelf lullen... zou beter wat NEDERLANDSE TAALLESSEN nemen.

denk je nu echt dat men nog niet doorheeft dat joodse Nadine en joodse Polly dezelfde persoon zijn ... een haatdragend joods mannetje dat enkel wil provoceren en naziverwijten wil spuien.

Je ziet toch dat je voornamelijk tegen jezelf moet zeveren omdat je meestal genegeerd wordt. Je mag niet veronderstellen dat de forummers even DOM zijn als jezelf He

Oud 5 december 2004, 20:32   #28
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
en het griesltje heeft het over een "mannetje met verschillende profielen"! rara.. last van projectie zeker hihi

TROUWENS: BRAVO BERLIJN VOOR HET OPTREDEN TEGEN MOSLIMFONDS. GROOT GELIJK. (ondanks wat tante liesl van the sound of music bralt)
LOL, als er een tegen zichzelf bezig is dan zal iedereen wel weten dat het die tante van Wilrijk is
Zeg, hij wil ons precies vereenzelvigen. Zouden wij zijn raad eens volgen (oei, mijn partner kwam juist kijken wat ik aan het tijpen was )
Oud 5 december 2004, 20:37   #29
liesl
Burger

Standaard

Citaat:
en dat joods van origine franstalig mannetje blijft maar zielig tegen zichzelf lullen... zou beter wat NEDERLANDSE TAALLESSEN nemen.

en dat joods mannetje blijft maar lekker tegen zichzelf bezig...
Oud 6 december 2004, 21:01   #30
PieterN
Burger

PieterN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar PieterN
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Ik dacht dat er hier reeds joden waren voor dat de germanen hier binnengevallen waren? Wie zijn dan de allochtonen? Ga jij dan ook de afstammelingen in de 20ste generatie van spanjaarden ook als allochtonen beschouwen? Is een protestant dan ook een allochtoon?

Hier een link:
http://www.jewishvirtuallibrary.org/...w/Belgium.html

Er waren joden die voor de onafhankelijkheid van België gevochten hebben, die actief waren in de Vlaamse beweging, generaals die België verdedigd hebben, poltiekers die voor de vrouwenrechten gestreden hebben en die trouwens bekomen hebben, enz... en wel in grotere mate dan hun tegenwoordigheid in het land. Niettegenstaande dat werden ze door de belgische (vooral Antwerpse) administratie "verkocht" aan de SSers.

Allochtonen? Voor Hitler waren ze dat wel. Zelfs allochtoon op de wereldbol.
Tiens, c'est quand-même sauvage non ?

Er wordt een ander volk (u wel bekend) van hun land verdreven voor redenen die veel verder teruggaan dan 20 generaties !
Oud 6 december 2004, 21:08   #31
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
LOL, als er een tegen zichzelf bezig is dan zal iedereen wel weten dat het die tante van Wilrijk is
Zeg, hij wil ons precies vereenzelvigen. Zouden wij zijn raad eens volgen (oei, mijn partner kwam juist kijken wat ik aan het tijpen was )
LOL nadine! hier moest ik een dagje over nadenken hoor!

In afwachting van de voortzetting van dit onderwerp een multicultureel intermezzo (ook actueel):

Misschien kan iemand hier een leuke tekst bij bedenken:

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 6 december 2004 om 21:09.
Oud 6 december 2004, 21:37   #32
liesl
Burger

Standaard

Citaat:
Tiens, c'est quand-même sauvage non ?

Er wordt een ander volk (u wel bekend) van hun land verdreven voor redenen die veel verder teruggaan dan 20 generaties !
zeer terechte opmerking...
die meteen resulteert in paniekerig koffieklets posten vanwege het joods franstalig mannetje. best wel amusant, moet ik zeggen.

ps : tijpen ?? nederlands blijft moeilijk als het je moedertaal niet is he
français et jiddisch etre plus facile hein...
[size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size]
Oud 6 december 2004, 23:49   #33
nadine
Parlementslid

Standaard

Citaat:
LOL nadine! hier moest ik een dagje over nadenken hoor!

In afwachting van de voortzetting van dit onderwerp een multicultureel intermezzo (ook actueel):

Misschien kan iemand hier een leuke tekst bij bedenken:
Als dat die Turkse imam uit Gent is wordt hem misschien uitgelegd dat zijn landgenoot, de Sint, wel Nederlands kent
In de vierde eeuw na Christus was Sint Nicolaas ( engels "Saint Nicholas" duits "Sankt Nikolaus"), de bisschop van Myra, een plaatsje in klein Azië (Turkije).
Oud 6 december 2004, 23:50   #34
liesl
Burger

Standaard

wat een slecht verliezertje he

Citaat:
zeer terechte opmerking...
die meteen resulteert in paniekerig koffieklets posten vanwege het joods franstalig mannetje. best wel amusant, moet ik zeggen.

ps : tijpen ?? nederlands blijft moeilijk als het je moedertaal niet is he
français et jiddisch etre plus facile hein...
[size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size]
Oud 7 december 2004, 22:29   #35
liesl
Burger

Standaard

Citaat:
Dedecker = 39%

Niet slecht zou ik zeggen, er worden dramas gemaakt voor kleinere %
inderdaad, is te hopen dat hij zijn woorden hard kan maken over de koersverandering in de Vld. de kopstukken zullen er alvast niet gerust in zijn.
de gemeenteraadsverkiezingen gaan nog leuk worden.
Oud 8 december 2004, 01:37   #36
nadine
Parlementslid

Standaard

Dedecker? is dat die judoka met een bruine gordel?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be