![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ga jij nog in discussie met griesl, nadine?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() denk je nu echt dat men nog niet doorheeft dat joodse Nadine en joodse Polly dezelfde persoon zijn ...
![]() Je ziet toch dat je voornamelijk tegen jezelf moet zeveren omdat je meestal genegeerd wordt. Je mag niet veronderstellen dat de forummers even DOM zijn als jezelf He ![]() Doei..tot je volgende nicks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door nadine : 5 december 2004 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() en het griesltje heeft het over een "mannetje met verschillende profielen"! rara.. last van projectie zeker hihi
![]() TROUWENS: BRAVO BERLIJN VOOR HET OPTREDEN TEGEN MOSLIMFONDS. GROOT GELIJK. (ondanks wat tante liesl van the sound of music bralt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() en dat joods van origine franstalig mannetje blijft maar zielig tegen zichzelf lullen... zou beter wat NEDERLANDSE TAALLESSEN nemen.
![]() denk je nu echt dat men nog niet doorheeft dat joodse Nadine en joodse Polly dezelfde persoon zijn ... ![]() Je ziet toch dat je voornamelijk tegen jezelf moet zeveren omdat je meestal genegeerd wordt. Je mag niet veronderstellen dat de forummers even DOM zijn als jezelf He ![]() Doei..tot je volgende nicks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Zeg, hij wil ons precies vereenzelvigen. Zouden wij zijn raad eens volgen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Er wordt een ander volk (u wel bekend) van hun land verdreven voor redenen die veel verder teruggaan dan 20 generaties !
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
In afwachting van de voortzetting van dit onderwerp een multicultureel intermezzo (ook actueel): ![]() Misschien kan iemand hier een leuke tekst bij bedenken:
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 6 december 2004 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
die meteen resulteert in paniekerig koffieklets posten vanwege het joods franstalig mannetje. best wel amusant, moet ik zeggen. ps : tijpen ?? nederlands blijft moeilijk als het je moedertaal niet is he ![]() français et jiddisch etre plus facile hein...
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In de vierde eeuw na Christus was Sint Nicolaas ( engels "Saint Nicholas" duits "Sankt Nikolaus"), de bisschop van Myra, een plaatsje in klein Azië (Turkije).
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Burger
|
![]() wat een slecht verliezertje he
![]() Citaat:
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Burger
|
![]() Citaat:
de gemeenteraadsverkiezingen gaan nog leuk worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Dedecker? is dat die judoka met een bruine gordel?
![]() |