![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze worden bewapend met strandparasols.
En de zware artillerie krijgt strandstoelen.
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men zou dergelijk crapuul eigenlijk gewoon door het hoofd moeten schieten in zo'n situatie. Dat zou perfect als wettige zelfverdediging geklasseerd kunnen worden. Opgeruimd staat netjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit worden meteen verboden wapens , dus strandstoel- & parasolbezitters , onmiddellijk inleveren uw wapens , of vervolging voor terrorisme !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terugsturen/deportatie is dan nog net iets vriendelijker? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Er is altijd plaats. Het probleem is alleen dat een hoop linkse rechters het evrm uit zijn context trekken om criminelen vrij te kunnen laten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit gaat over wettige zelfverdediging: als iemand een politieman/vrouw probeert te vermoorden dan mogen zij zichzelf (proportioneel) verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gouverneur
|
![]() Ah,vroeger gingen ze nog achter een fietsendief,tegenwoordig wordt er nog geen vingerafdrukken meer genomen bij een inbraak.Iemand halfdood slaan,accchh ja, is er plaats ?Nee?Laat maar vrij.
Maar je belasting te laat betalen,direct een deurwaarder aan je deur.En mondmasker niet al te goed op, o maar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar stel dat ze die oproerkraaier 'afknallen' dan gaat er een hele winkel onderzoeken in leven geroepen worden waar in de meeste gevallen de steen zal geworpen worden naar de 'agenten' van dienst. Dus gaat men de oproerkraaier liever wat bepamperen zodat die na enige tijd op een andere plaats zijn vernielingstoch(en) kan verderzetten? ![]() Begrijpe wie begrijpe kan?¿
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 augustus 2020 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn denken is niet je dat meer de laatste tijden. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Het Brussels gewest is verkankerd door de corruptste partij van Europa, de PS
|
![]() |
![]() |