![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat virus is er ,en blijft er ook ,net zoals influenza er is én blijft.... De griep heerst hier al 100 jaar,en eist elk jaar duizenden slachtoffers in Europa,doch er worden géén speciale maatregelen ingevoerd.... In Nederland ging het verleden jaar om zo'n 9000 slachtoffers.... Hopelijk begrijpt de politiek dat totale lockdowns enkel economie vernietigend zijn,en het virus enkel kunnen vertragen maar nooit een halt kunnen toeroepen.... Beter gezegd,we moeten de bluts met de buil maar leren nemen,of we gaan onze economische toestand verder blijven ondergraven tot het hele economische bestel in elkaar stuikt met alle gevolgen vandien.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er destijds nét aan ontsnapt,de laatste 5 jaar hadden wij Italiaanse bazen,en dat was pure horror,ging er ook wat fout ergens in de productie,het was wel de schuld van het labo.... Telkens weer werd onze verantwoordelijke van het productielabo tijdens de vergadering uitgekafferd door de Italiaanse productie directeur.... Onze bazen zaten er daar bij en keken ernaar... Tot die gast zijn biezen afkuiste en betere oorden opzocht,en toen kwamen ze vragen met die Italiaanse productie directeur in hun spoor of ik buiten mijn werk in de research nog even de dagdagelijkse leiding in het productielabo op mij wilde nemen.... Toen heb ik mij tot de directeur persoonlijk gewend met de woorden " dat als hij een pispaaltje nodig had voor de dagelijkse vergaderingen om af te zeiken ,er zelf maar eentje vanuit Italië moest meebrengen".... Zo moe was ik het dus destijds al,en het grappige was dat die Italiaan het mij in de laatste jaren niet heeft durven moeilijk maken.... En weet je wat het grappigste van al was,om die ene persoon te vervangen moesten ze er uiteindelijk twee aannemen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 augustus 2020 om 02:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat kan men ze aanbieden dat ze nu niet hebben?
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het bestaat toch ook voor spaarboekjes, voor je levensverzekering, voor je pensioensparen, voor ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zit vooral in dividend aandelen ... zou wel zonde zijn als ze dat optrekken van 30 naar bv 50%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||