Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2020, 09:42   #21
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Inderdaad. Het begint een soort mondiale oefening in het ontkennen van de werkelijkheid te worden. Het eigenaardige is dat degenen die de werkelijkheid onder ogen zien van anderen het verwijt krijgen dat ze de werkelijkheid weigeren onder ogen te zien.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2020, 15:03   #22
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ik heb de laatste week voorraad eten die 3 maand bewaart aangelegd.
Want het is duidelijk dat hamsteren bij een volgende Nazi lockdown heel wat moeilijker zal zijn dan hun eerste keer in maart. Toen kon je de supermarkten zonder meer binnen, nu staat er een luitje voor de ingangen en net als op de baan rood en groen licht.
Je moet dus hamsteren voor de meeste hamsters komen.
Natuurlijk zal het moeilijker zijn, door mensen zoals u.
Oud 14 september 2020, 15:13   #23
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb kakpapier op stock tot 2030.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2020, 21:08   #24
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Natuurlijk zal het moeilijker zijn, door mensen zoals u.
Ik ben liever bij diegenen met eten dan bij diegenen met geen eten.
Die eekhoorns in bossen, dat zijn toch rotzakken hee, die pikken in de herfst al de eikels zodat er in de winter niks meer is voor diegenen die toen te lui waren.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 14 september 2020 om 21:09.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2020, 09:34   #25
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Ergens eind volgende maand, afhankelijk van het weer, is het zover, de volgende terreurdaad door de centrale planning.
Als ik met mijn "maatregelen" op schema kan blijven (met al die ballast/remmen die de Commies opsolferden) zou het me net moeten lukken om mijn geplande mate van (on)afhankelijkheid van klojo-derden te bereiken.
Oud 19 september 2020, 09:41   #26
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ergens eind volgende maand, afhankelijk van het weer, is het zover, de volgende terreurdaad door de centrale planning.
Als ik met mijn "maatregelen" op schema kan blijven (met al die ballast/remmen die de Commies opsolferden) zou het me net moeten lukken om mijn geplande mate van (on)afhankelijkheid van klojo-derden te bereiken.
kalmkalmkalm...geen spanningen veroorzaken in het ECONOMISChe weefsel....dat is exact wat NIET moet gebeuren...

Leren van de huidige moeizame regeringsvorming echter,van het onhandige gestoethaspel van de "noodregering",het gedrag van de kiezer recent begint dus serieus effect te sorteren.De "old guard" van de politiek voelt het nu wel dat hun tijd ,dat ze naar de zalen van Mandros behoren te trekken (zoek dat nu maar eens uit waar dat vandaan komt ) gekomen is.

Er zullen ooit wel weer verkiezingen zijn,dan is het tijd de huidge "clan" helemaal van het schaakbord te verwijderen......

Laatst gewijzigd door kelt : 19 september 2020 om 09:41.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2020, 19:54   #27
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
kalmkalmkalm...geen spanningen veroorzaken in het ECONOMISChe weefsel....dat is exact wat NIET moet gebeuren...

Leren van de huidige moeizame regeringsvorming echter,van het onhandige gestoethaspel van de "noodregering",het gedrag van de kiezer recent begint dus serieus effect te sorteren.De "old guard" van de politiek voelt het nu wel dat hun tijd ,dat ze naar de zalen van Mandros behoren te trekken (zoek dat nu maar eens uit waar dat vandaan komt ) gekomen is.

Er zullen ooit wel weer verkiezingen zijn,dan is het tijd de huidge "clan" helemaal van het schaakbord te verwijderen......
Lezende sarcasme dus gewoon erop voortbordurend: het is net omgekeerd: om het "economische weefsel" te herstellen en te vrijwaren dienen de NAZI COMMIE centrale planners te falen in hun pogingen om andermans gespaarde te bemachtigen ter behalen van hun inflatiedoelstelling.
Die "moeizame" regeringsvorming is ook maar "moeizaam" omdat ze het steeds lastiger krijgen om nog meerderheden te overtuigen dat ze tegen elkaar zijn ipv "achter het gat" (lees: camera's weg) samen te spannen (lees: monsterkartelvorming).
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be