![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het lijkt veel op China in die zin. Ze zetten er helikopters in om mensen te zoeken die tijdens lockdowns op een bankje in open lucht zitten. Hun overheid is al heel lang obsessief bezig met regulatie, ook qua alcoholconsumptie. Ze zijn daar volledig de pedalen kwijt en ze zijn er nog trots op ook. Kijk naar de haat tegen Novak Djokovic. Die wordt behandeld als een misdadiger.
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En de VS van hetzelfde: gezonde ongevaccineerde toeristen geraken niet binnen maar besmette gevaccineerden die de boel kunnen aansteken zijn welkom.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 21 augustus 2022 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap daar iets niet van.
Een "ministerportefeuille", en eender welk jobke, "opnemen", hoe moet ik dat interpreteren? Waren die zetels onbezet geraakt of zo? Zoja hoe? Ontslagen of ontslagnemingen? Zonee, dan kun je ze toch niet "opnemen"?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.irishtimes.com/news/worl...dney-1.4615192 Dat ze dat vanaf de grond deden wist ik al van familie, toen ze daar in hun zetels buiten twee flikken boven hun haag zagen komen kijken. Ik had toen ook enige moeite om dat zomaar te geloven, maar toen ook net als nu hier weer, zo bleek. Dit is toch allemaal ongelooflijk he. Dat op autostrade achtervolgen van terugkerende vakantiegangers was ook zo een moment. Te voet, met de auto en met de helicopter, de jacht op burgers die de Maatregelen Niet Naleven. Ik warp me dan telkens even terug naar 2019. Erw in een cafe zitten (ik kom daar totaal niet maar het klinkt minder saai dan achter de competoeter) en de Voorspellingen Voor Volgend Jaar 2020. Man man man. UITGELACHEN dat ik geweest ging zijn. U I T G E L A C H E N ! Nie te doen. Ik heb dat voor een ander onderwerp, en langer in de tijd, ook al vaak gedaan voor het wegennet. De jaren zeventig en tachtig, versus nu, even ongelooflijk. Dat ze rechtdoor gingen wijzigen naar twee keer afslaan. Dat ze kruispunten gingen verhogen om drempels te hebben, dat ze auto's gingen verbieden van velo's in te halen, dat ze de ene richting expres (dus geen tijdelijke plas regenwater) gingen doen wachten op de andere richting, enzoverder enzoverder, tot laatst die brug over de E40, waar ze op het brugdek een rijvak hebben uitgeschoten en met aarde aangevuld, en een hele reeks dode boomstronken op een hoge drempel, om toch maar HEEL HEEL ZEKER te zijn dat een auto niet meer door kan, haha, had ik dat gezegd toen, ik ging uitgelachen geweest zijn. UITGELACHEN. Maar kijk, en kijk opnieuw. Ik lees dat nieuwe verkavelingen eigenaars dwingen om zoveel procent van dit en dat soort groen in hun logtink te hebben. WAAR MOEIEN JULLIE JE MEE? denk ik dan. En 2020 en 2021 en 2022, moeten gaan winkelen met een masker voor je gezicht. Het Nieuwe Normaal na het Nooit Meer Zoals Het Was. Het Vrije Westen is het Oostblok geworden. En sommigen ontkennen nog steeds dat bovenstaande abnormaliteiten zijn.. HOE BLIND KUN JE ZIJN, denk ik dan. Mijn eerste gedachte was een soort van teleurstelling. Intussen denk ik dat die die dat allemaal nog steeds normaal vinden, gewoon de begunstigde kliek is van het Oostblok. Die juichen dat natuurlijk zelfs toe. Kijk, nog eens die foto die ik enkele weken terug nam: Intussen heb ik ontdekt dat ze op een andere, hoofdverbindingsbrug, ook een rij betonblokken hebben gezet. Die brug had 2 fietspaden, 1 van de twee is nu de hele helft geworden en de auto's houden nog een steegje over waar ze elkaar amper kunnen kruisen. Je ziet van hier wat ze next gaan doen. En nog een brug verder is afgesloten. Ze zijn hem aan het "renoveren". Ra ra ra...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 21 augustus 2022 om 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne mens zou op zijn blote knieën naar Lourdes kruipen (Lourdes Oostakker, dat ander is wel heel ver) om van corona van af te geraken. Want die wappies hangen gvd deftig mijn kloten uit, en blijven ze maar uithangen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
—- But New South Wales’s health department subsequently said the distribution of the vaccines at St Joseph’s College, a Sydney Catholic school famed for educating Australian rugby internationals, was an error and that only Aboriginal pupils – who make up 4 per cent of the school population and are deemed a higher risk for Covid – were supposed to get the doses. The error was emblematic of how Australia's vaccine rollout has been going. New South Wales health minister Brad Hazzard angered many when he answered "So what?" and "Move on" when questioned about the controversy. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De voormalige premier heeft zich laten inzweren voor die portefeuilles terwijl andere ministers die portefeuilles al hadden. Op die manier kreeg hij meer inzage, controle en zeggenschap. Naar eigen zeggen zou hij maar een keer zijn tussen gekomen over een grondstoffenmaatregel.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is even zot als twee voetballers op het veld van hetzelfde team met hetzelfde rugnummer. Dat mag, daar in die politieke postjes omgeving?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |