![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 september 2020 om 19:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, en door wie ??
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Om vivaldi te her-federaliseren en ons te isolerend om verkiezingen op dictatoriale wijze te ontnemen tot 2030. Feit is ze willen duidelijk ons voor de wereld meer dan mond dood maken, gans Vlaanderen in Quarantaine cordon. Maar blijkbaar weigert iedereen hier de woorden van Egbert Lachaert en Van Vincent Van Quickenborne ....tot 2030 voor serieus te nemen. Nochtans werd het in 5 verschillende interviews herhaald....om België te herstructureren was de boodschap. na het theater nu de triller................... Preformateurs Egbert Lachaert (Open VLD) en Conner Rousseau (SP.A) brengen woensdagavond bij koning Filip verslag uit over de vorderingen van hun missie. Het vertrouwen tussen de zeven Vivaldi-partijen lijkt alvast hersteld. Krijgen we dan toch nog een nieuwe regering? Volg alles hier live. Al 1,5 jaar theater met al hoeveel corona doden omdat persee de federale wil de dictatuur voeren>>>>België kleurt donkerrood op wereldkaart: is het echt zo erg gesteld? En wat zijn de gevolgen voor ons? staat in de krant....is dat ook een manier om tijdens de installatie van hun vivaldi dictatuur ons te isoleren van de wereld???? net zoals het 1,5 jaar rek en trek mistoestanden die systematisch uitgevoerd werden om toch maar verkiezingen te verhinderen!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 september 2020 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vivaldi gaat er zeker komen, wist dit eigenlijk maandag al na heel dat slecht theater, waar de koning het ontslag "weigerde". Het enige doel van heel die cinema was om Bouchez wat te kalmeren. Ze zouden nooit de boel opgeblazen hebben, daarvoor is de schrik voor de kiezer veel te groot.
Want daar draait het allemaal om, zeker geen verkiezingen en postjes pakken ! Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 september 2020 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Philippe von Belgiën hat das gut gesehen und gespielt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() 7 partijen, ze gaan nog heimwei hebben naar het eerste kibbelkabinet.
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, was hij blijven dwarsliggen, dan zouden Lachaert en Rousseau hun opdracht teruggeven hebben. Daarna zou een ander duao geprobeerd hebben met CdH in plaats van MR, en dan zou VLD hen wel gelost hebben. MR zou dus alle federale postjes kwijtraken. Daarna zou Magnette de MR uit alle regionale regeringen gegooid hebben, om ze daar ook te vervangen door CdH. Wie dacht dat Bouchez bang was voor de SP.a van Rousseau, is naïef.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoewel ik niet voor de sossen ben en zéker niet voor de Waalse, hoop ik dat blaaskaak, stekkertrekker Decroo géén premier wordt maar wel de slimme, sluwe vos PM. (Als die zegt "J'en ai marre" dan méént hij dat, maandenlang, tenzij de toestand volledig verandert) Laatst gewijzigd door Boduo : 23 september 2020 om 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Het is het vooruitzicht niet in de federale regering te zitten (- 1 premier, -6 federale ministers), en dan nog eens uit de deelregeringen gewipt te worden (geen idee hoeveel postjes daar op het spel stonden). SP.a speelde hier gewoon handpop van de PS.
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
wat gaan we nog mogen onder de vivaldi dictatuur, nog mogen spreken of verwachten ze dat we met zen allen in ons hol kruipen door repressie en angst aan gejaagde via corona om hun dictatuur ondertussen te installeren. Om het sjoemel merk belgie te vervangen door feodaal koninkrijk met zelfbeslissende baronie's met hun eigen politie legioen, knokploegen, opgehitste machtswellustige vakbond en belangengroep omgekocht kies vee....of komen er ook met stokken gewapende veiligheid troepen..... gaan ze voedselbonnen uitdelen om te gaan demonstreren met de Belgische vlag ten voordeel van de vivaldi dictatuur regering....zoals in Iran? Geen pro regering demonstratie geen eten werkt daar ....... t'word schoon, misschien beter verhuizen naar wit Rusland >>>>daar weten de mensen hoe in zo omstandigheden mem kan overleven ![]() Ben ik ...we zien wel....ik zit in mijn kot en aanschouw het theater wel zoals steeds
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 23 september 2020 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Zoals de verwachten zal DeCroo premier worden van dit onland.
De antipolitiek en de niks veranderd hier mentaliteit gaat ongemeen verder. De kiezer moet nog harder tegenwringen en de klassieke partijen onder de kiesdrempel duwen. Maar tegen dan hebben ze ook daar wel iets op gevonden. De kiesdrempel is er alleen voor wie de kiesdrempel nog nooit overwonnen heeft of zoiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vivaldi is gereanimeerd.
Niet meer dan dat. Nu nog de operatietafel. Geen verdoving. Misschien hypnose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben content. Met een Waals nationalist als premier zullen nog meer ogen open gaan. En als we mogen geloven wat er gelekt is uit het akkoord, dan wordt dit een regering die nog meer schade zal toebrengen dan Guy Verhofstadt ooit gekunnen heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie zo lang in een artificiële coma ligt komt er meestal niet zonder schade uit. Het zal deze nieuwe oprisping van gedoodverfde geldhaantjes niet anders vergaan.
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Hoe men dat allemaal gaat betalen is mij ook een raadsel:
- verhoging minimumpensioen - meer geld voor de zorg - geen vermogenswinstbelasting - zelfs geen enkele nieuwe belastingen Dat terwijl we al met een gat in de begroting zitten van 70 miljard of zoiets ![]() Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 september 2020 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Daarom verwachten ze ook zeker een grote bonus van het premierschap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door cato : 23 september 2020 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat wordt dan de baas van dat soepje zonder smaak.
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |