![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik hoop zo hard dat Demper dit topic niet ontdekt
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Time waits for no one zong Keith Richards en Freddie Mercury.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, iedereen wordt door iemand ontmaagd.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erna was t allemaal hetzelfde... boekhoudertjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik proef toch niet graag dat ik de 2de van de dag ben.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waagde Rutger zich aan grensoverschrijdend gedrag of was het opgezet spel? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Wat voor ziekelijke gedachten worden hier terug verkondigd. Wie doet er zoiets als iemand ontmagen (= iemand de maag ontvreemden?). Hoe dient een ontmaagde mens zijn voedsel te verteren? Leg dit allemaal een uit! Bij voorbaat dank en met maagbeschermende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt veel op dat oude vrouwtje dat ging biechten.
Oud vrouwtje: "Mijnheer pastoor, ik heb overspel gepleegd met nen toffe gast uit het dorp." De pastoor, die hoorde dat het een stem was van een oudere dame: "M'n God, met wie moet dat dan wel geweest zijn, en wanneer was dat?" Oud vrouwtje: "Met Rik, de zoon van de molenaar." Pastoor: "Maar die is toch al lang dood." Oud vrouwtje: "Ik weet het, maar het doet me goed dat ik er nog eens over kan praten." |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.anp-archief.nl/page/57540/ammelrooy-willeke
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een darm in de mond en die trek je door toch in .... En kappen da' voer !! ![]() Nu serieus: Ik ben geen dokter , maar Dokter Goegel zegt hierover het volgende: Dokter Goegel
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand zal ontkennen dat er destijds meer gefantaseerd werd over die Hollandse, dan nu met die drie bekende Vlamingen tezamen gedroomd is geweest.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ne maat van mij, den Yvo, ging in de Palace club in Aalst met een juffrouw buiten.
Wij bleven wachten tot hij terug was. Na een tijdje komt hij binnen en zegt "goh, zo een hete dat dat was." " 'k heb ze een gemienet (in de tijd dat beffen nog mienetten was), ze had presies in haar broek geplast, zo nat." de ober hoort dat en zegt: "dat geloof ik goed, je bent vanavond waarschijnlijk al de vijfde die er mee buiten gaat" smakelijk... ![]()
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het mag gezegd. Het was een mooie madam. Moedig en progressief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond die madammen er toen lekkerder uitzien als die de dag van vandaag. Vooral vrouwelijker.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 september 2020 om 22:35. |
![]() |
![]() |