![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() tut tut stalking...
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() even terug on topic, de ruis van het joods ,van origine franstalig mannetje onder zijn twee huidige nicks is weer erg aanwezig.
binnenkort begint hij weer het forum , moderatoren en forummers te BEDREIGEN ![]() Citaat:
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 6 december 2004 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik zet je gewoon weer op ignore, bruut geweld uit wilrijk. je komt de boel weer verstjeren en met elke post die het woord 'jood' of 'zionist' bevat daal je alleen maar dieper in je dal van ongeloofwaardigheid. je hebt je naam wel goed gekozen, lies + l.
Lies are not true. Groeten van Polly. PS: Vervelend dat je zo haatvol bent dat je zelfs een onderschrift met persoonlijke aanvallen volpropt. It was nice to read your lies, lies. Groeten aan de spaanse en italiaanse lekkere meiden die je straks ongetwijfeld zult tegenkomen. *code GORILLA*
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 6 december 2004 om 01:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Burger
|
![]() je stalkt , joods mannetje....WEERAL
negeren ? onder je andere nicks doe je je best wel hoor ![]() geniet maar van je schizofrenie op het forum. polly=tabuff=nadine= skunk etc je zal er vast nog wat bij verzinnen. dat heeft iedereen al lang door... tja, betrapt worden he..eigen schuld, dikke ![]() doei ...of beter "bonne nuit". bij je moedertaal blijven he. ![]() en ja, als JIJ BEDREIGINGEN UIT JEGENS HET FORUM en tegen de vrije meningsuiting , negationistische uitspraken wil UITLOKKEN om het forum te vervolgen.sluiten (ook mod peter johan was een "nazi" he), dan kan het me nu echt niet schelen dat jij daar nu zo beschaamd over bent dat anderen dat ook weten.
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 6 december 2004 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() het internet is niet waterdicht he...
![]() er is er eentje serieus aan het zweten nu. maar geen nood. ik ben VOOR de vrijheid van meningsuiting. en dreigen om het uiten van een mening doe ik al helemaal niet.
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() OK... Lies (l) = Front National. En hun deal (tussen hun gespleten persoonlijkheden) is dat FN de neofascist steeds de goebbels van LIES(l) in hun totaliteit quote zodat men ze toch gaat lezen - denkt men. Ik heb al meteen een oplossing: FN, gij gaat ook op de ignore lijst! Welcome!
*code aap* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Good for you, FN. De administrator kan evenveel bevestigen over de natuur van nadine en mijzelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() héhéhéhéhéhéhéhéh (nasaal lachje) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lach me rot met de sitcoms van de Nanny. ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 6 december 2004 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() ![]() ![]() Some news organizations mistakenly reported the American Jews working for AIPAC were 'Israelis' Having publicly telegraphed in a very big and public way weeks ago, long before the election, that they were investigating AIPAC for possibly spying for Israel, did the FBI really expect at this late date with so much time to 'prepare' that they were really going to find incriminating evidence still awaiting them at AIPAC HQ? This is certainly not the way the FBI has handled matters relating to Muslim and Islamic organizations and charities from Washington to Virginia to Texas and L.A. all around the country. Moreover the latest AIPAC allegations -- for there have been quite a few over the years -- involve highly sensitive 'intelligence' and 'pressures' regarding Iran. And Iran just happens to be the country now the focus of American attack preparations -- the second Middle East 'Axis of Evil' country that other prominent Jewish Washington personalities pushed into George Bush's State of the Union speech a few years ago (namely Richard Perle and David Frum, both now associated with the right-wing neocon think-tank the American Enterprise Institute [AEI]). With many allegations that key senior Jewish Israeli-connected persons in the Bush/Cheney Administration -- working in tandem with their many friends and comrades in various of the Israeli-lobby organizations -- [size=3]deliberately hyped the [font=Arial Black]lies[/font] and [font=Arial Black]deceptions [/font]that got the U.S. to invade and occupy Iraq; and now with similar allegations with regard to Iran;[/size] you'd think the media would have learned it's lesson. But that definitely does not appear to be the case.
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] Laatst gewijzigd door liesl : 6 december 2004 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() hehe echt flink in zijn frans-jiddisch kontje gebeten die ismael
![]() |
![]() |