![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk zelden naar VTM. Maar VRT vind ik ook maar triestig tegenwoordig.
Ik neem voortdurend series op van 6, BBC first en entertainment, CAZ ... en bekijk die als ik zin heb. Alleen naar Blokken kijk ik zowat altijd. Ben Crabbé vertelt hoe langer hoe meer onnozele praat en gebruikt hoe langer hoe meer stopwoorden maar ik denk dat ik eraan verslaafd ben ![]()
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VTM gaat uitzenden op 4 zenders. Die zijn op huidig ogenblik al 'allemaal' operationeel dacht ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Het aanbod hetwelke Disney op huidig ogenblik doet valt best in de smaak. Disney+ ![]() Ik ben best fan van Disney, valt dat op??? Spijtig dat het Corona-virus het lastig maakt anders had ik al lang terug eens langs Disney-Paris gegaan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Het VTM-aanbod, en bij uitbreiding het Streamz-aanbod, interesseert me matig.
De enige zender die ik af en toe nog keek was Vice. Er werden regelmatig sterke documentaires op uitgezonden. Helaas is deze zender in augustus stopgezet. Documentaires mogen best over wat meer gaan dan louter Hitler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vumoo
Yesmovies. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() AAAAARRRRGGGGHHHH , da' stukske p
![]() In 't heel begin was VTM een goede zet tov de VRT (BRT) , betere films , maar nu , zowel VRT , als VTM , Vier , e.d. , .... VRTNU , VTM Go , wegens geen DVB-C - DVB-T2 - DVB-S2 - ADSL , maar .... het boeit me niet !! De zenders uit de SBS stal kan ik tot op heden niet zien , kan mij wa' schelen !! Ach , ieder z'n ding of goesting !! Zelfs de vrije zenders via de wok , ik kijk nog bitterweinig TV !! De vrije commerciële zenders via satelliet , die herhalen ook continu , zoals de VRT , FC De Kampioenen erdoor jast(te) !! VTMGo , sporadisch zap ik wel eens door de programmalijst , maar daar blijft het dan ook gewoonlijk bij !! Laatst nog wel oude programma's van de VRT bekeken , o.a. De Witte van Zichem !! De tijd blijft doordraaien , acteurs worden ouder of sommige zijn al reeds overleden !! Veel nieuwe films & series , teveel met de computer uitgewerkt , niet realistisch !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs hun actualiteitenprogramma's zijn puur infotainment. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maja - All 'bout the Money - live
https://www.youtube.com/watch?v=HMjCIbNqIlQ AC/DC - Moneytalks (Official Video) https://www.youtube.com/watch?v=2lqdErI9uss Cryptic Slaughter - Money Talks https://www.youtube.com/watch?v=UuzaujJiVv8
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die Streamz is ook maar een triestige zaak. Als je daar bijna 12 euro moet voor betalen voor al die herhalingen die erop staan, lijkt het mij toch vrij duur. Heb na mijn gratis periode het stopgezet. En voor die 3 nieuwe Vlaamse serie's die erop staan hoef je het ook al niet te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netflix , streamz , dan je zelfs beter naar het gratis aanbod van VTM Go & VRTNU kijken !!
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Soms ben ik wel eens nostalgisch naar de viedotheek dagen.
Filmke gaan uitkiezen, terwij wa warme popcorn of nacho's meegrabbelen. Wa keuvelen over wat er nieuw is, ook in het aanbod B-films. Met Netflix hoeft dat niet meer, maar daar is dan zoveel meer aanbod (en zoveel bagger) dat ik er zelfs niet meer aan begin om iets interessant te zoeken. Ik hou me wel bij nzb's. En Spotify voor muziek, dat wel.
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hun websites zelfs nog nooit bezocht !! Op mijn TV stond er een netflix-app , gewoon korte metten ermee gemaakt , ik smijt sowieso alle apps uit het geheugen welke ik niet nodig heb !! VTM Go & VRTNU , zou dit ooit betalend worden , dan vraag ik hen mijn login te verwijderen !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() The mandalorian is wel de moeite.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe wil je la Belgique recht houden zonder francofone angst voor wat die stoute Vlamingen wel eens allemaal kunnen doen... Elke realiteitszin, elk normaal contact tussen de twee bevolkingsgroepen is zo voor altijd verkorven... En dan hoor je De Croo na alle dolkstoten in de rug van Vlaanderen zeemzoet komen pleiten voor samenwerking in de toekomst, terwijl je goed weet dat het hele project zoals altijd en opnieuw vooral Vlaanderen zal kloten... Wat is ook weer hun grote probleem??? Is het niet fake-news??? Dat ze het zelf moeten hebben van fake-news verzwijgen ze natuurlijk... Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 oktober 2020 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helemaal de media afdeling van Open VLD...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Abandoned engineering vind ik wel leuk.
![]() |