Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2020, 19:04   #21
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Met de regering die we nu hebben zullen in de Walen écolo en PS niet weten wat hun overkomt.Ik voorspel dat Hedebauw de kaap van de 35 % zal ronden.
Eens links de macht heeft zullen ze wel al hun petjes afzetten en ruilen voor een zelfde symbool attribuut met rode ster!

Nu is het nog even eelboog gevecht om op het hoogste schavot te staan eens het zover is
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 oktober 2020 om 19:10.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2020, 20:12   #22
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=Garry;9473760]Wanneer er aan onze kersverse vivaldi pottentaten de vraag gesteld wordt van waar het geld moet komen voor al hun ambities en tralala is het antwoordt, "De rijkste gaan we een bijdrage vragen".

...

[quote]

Vragen ???

De liberale premier vraagt aan z'n vrienden om rechtvaardige belastingen te betalen ???
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2020, 20:14   #23
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Wat een gemakzuchtig paraplusysteem een gehandicapte die iedereen 35 jaar heeft laten stikken opl alle gebied. Waar zelf verzorging niet voor kon omdat gesteld werd door CM dat ik moest dood zijn. De straat op sturen om jullie vuile was te doen!
Ik doe meer dan ik kan... door mij dagelijks naar een hotspot te begeven om met verwijzingen naar feiten te proberen jullie de ogen te openen hoe het zou kunnen als men zich verdiept in het Zwitsers politiek systeem!
Dirk, ben jij al 35 jaar gehandicapt ?
Oud 8 oktober 2020, 22:57   #24
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Laat de multinationals maar dokken,en als ze niet willen?Schop ze dan er uit,als IKEA sluit zal men wel meubels kopen bij pakweg gaverzicht.En belast huurinkomsten zoals inkomsten uit arbeid.
Huur inkomsten belasten, daar ben ik als huisbaas direct voorstander van. Maar wie kennis heeft van boekhouding weet dat je alle kosten die gemaakt worden om een inkomen te verwerven of te behouden aftrekbaar zijn.

Nu, in het huidige systeem is het bezit van huurpanden belast en daar de huur niet als inkomsten beschouwd worden zijn de kosten NIET aftrekbaar.

Daarbij, denk even aan het gegeven BTW.

Wie betaalt de BTW op goederen,... de winkelier die de BTW moet afdragen of de klant die eindverbruiker is?

Juist, de eindverbruiker, wat zoveel wil zeggen als ,"wanneer de huurinkomsten morgen belast worden de huurder zijn huurbedrag fors de hoogt zal ingaan want hij is in deze de eindverbruiker en wordt het kind van de rekening."

Nu lijkt het belasten van huurinkomsten al niet meer zo interessant zeker????

Laatst gewijzigd door Garry : 8 oktober 2020 om 23:07.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2020, 23:11   #25
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Huur inkomsten belasten, daar ben ik als huisbaas direct voorstander van. Maar wie kennis heeft van boekhouding weet dat je alle kosten die gemaakt worden om een inkomen te verwerven of te behouden aftrekbaar zijn.

Nu, in het huidige systeem is het bezit van huurpanden belast en daar de huur niet als inkomsten beschouwd worden zijn de kosten NIET aftrekbaar.

Daarbij, denk even aan het gegeven BTW.

Wie betaalt de BTW op goederen,... de winkelier die de BTW moet afdragen of de klant die eindverbruiker is?

Juist, de eindverbruiker, wat zoveel wil zeggen als ,"wanneer de huurinkomsten morgen belast worden de huurder zijn huurbedrag fors de hoogt zal ingaan want hij is in deze de eindverbruiker en wordt het kind van de rekening."

Nu lijkt het belasten van huurinkomsten al niet meer zo interessant zeker????
Ik heb mijn appartementen begin dit jaar verkocht,eindelijk af van het gezeik van achterstallige huren en huurders die alles behalve respect hebben voor het goed dat zij huren ,en je telkens weer een lieve duit kwijt bent aan renovatie...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2020, 23:24   #26
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ik heb mijn appartementen begin dit jaar verkocht,eindelijk af van het gezeik van achterstallige huren en huurders die alles behalve respect hebben voor het goed dat zij huren ,en je telkens weer een lieve duit kwijt bent aan renovatie...
Ik denk er ook dikwijls zo over maar aan de andere kant blijft het nog steeds de stabielste belegging. Weliswaar
log, want ge kunt niet enkele stenen uit uw muur trekken om er bij de bakker een brood mee te kopen, maar wel stabiel en tussen de vele soms slechte huurders zitten er ook nog wel een aantal correcte mensen.

Ik heb een deel jaren geleden de duurdere eigendommen van de hand gedaan en opnieuw geïnvesteerd in gebouwen die al zijn opgetrokken als skeletbouw bestaande uit eerder kleine appartementjes die schappelijk kunnen verhuurd worden. Het is geen garantie maar iemand die een appartement zoekt te huren "onder" een bepaald bedrag is meestal iemand die op zijn minst de intentie heeft van te betalen. Wie van plan is toch niet te betalen, daarvoor speelt de prijs geen rol.

Laatst gewijzigd door Garry : 8 oktober 2020 om 23:27.
Oud 8 oktober 2020, 23:43   #27
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk er ook dikwijls zo over maar aan de andere kant blijft het nog steeds de stabielste belegging. Weliswaar
log, want ge kunt niet enkele stenen uit uw muur trekken om er bij de bakker een brood mee te kopen, maar wel stabiel en tussen de vele soms slechte huurders zitten er ook nog wel een aantal correcte mensen.

.
Het gaat niet alleen om telkens weer de keuken en badkamer te vernieuwen...

Wij hebben ook de beglazing volledig vernieuwd,nieuwe gasketels geïnstalleerd,nieuwe doorstromers geplaatst....

En dan komt er een huurder af met dat de appartementen verouderd zijn als excuus....

Hoezo,het was juist volgens de laatste normen aangepast...

Citaat:

Ik heb een deel jaren geleden de duurdere eigendommen van de hand gedaan en opnieuw geïnvesteerd in gebouwen die al zijn opgetrokken als skeletbouw bestaande uit eerder kleine appartementjes die schappelijk kunnen verhuurd worden. Het is geen garantie maar iemand die een appartement zoekt te huren "onder" een bepaald bedrag is meestal iemand die op zijn minst de intentie heeft van te betalen. Wie van plan is toch niet te betalen, daarvoor speelt de prijs geen rol.
Bij ons heeft dit alvast géén rol gespeeld,onze huurprijzen waren schappelijk,onze huurders echter niet...

De laatste die er woonde heeft van de nieuwe eigenaars bijna een verdubbeling van de huurprijs op zijn bord gekregen...

Ik zen te braaf,dat is het,want die laatste huurder is de zoon van mijn nicht,en die heeft daar al te véél jaren te goedkoop gewoond..

Maar wij waren dan ook met zijn beiden eigenaar van die appartementen...

Een goede raad,verhuur nooit aan famillie,vrienden en kennisen...
Oud 9 oktober 2020, 00:07   #28
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat niet alleen om telkens weer de keuken en badkamer te vernieuwen...

Wij hebben ook de beglazing volledig vernieuwd,nieuwe gasketels geïnstalleerd,nieuwe doorstromers geplaatst....

En dan komt er een huurder af met dat de appartementen verouderd zijn als excuus....

Hoezo,het was juist volgens de laatste normen aangepast...

Bij ons heeft dit alvast géén rol gespeeld,onze huurprijzen waren schappelijk,onze huurders echter niet...

De laatste die er woonde heeft van de nieuwe eigenaars bijna een verdubbeling van de huurprijs op zijn bord gekregen...

Ik zen te braaf,dat is het,want die laatste huurder is de zoon van mijn nicht,en die heeft daar al te véél jaren te goedkoop gewoond..

Maar wij waren dan ook met zijn beiden eigenaar van die appartementen...

Een goede raad,verhuur nooit aan famillie,vrienden en kennisen...
Een slechte huurder gaat er onherroepelijk uit bij mij en geloof me, ik regel het wel zelf om hem wandelen te sturen.

Naar een rechtbank ga ik niet meer, ik zou eerder "krombank" moeten zeggen want op rechtspraak moet ge in dit apenland niet meer rekenen. Huurcontracten maken met plaatsbeschrijving en foto's en deze laten registreren, helpt allemaal geen fluit. Die prachtige lullen van rechters hier bekijken niet eens het huurcontract, het enige wat hun interesseert is dat in hun ogen de huurder de zwakste is en die wordt satijnen kussen onder hun gat geschoven. Alle mogelijke tactieken worden er uit de kast gesleurd om de huur nog met een half jaar te rekken en de huisbaas maar wachten op zijn centen die hij nooit meer zal te zien krijgen. Ik heb zo wat mijn eigen manier om ze buiten te werken. Achter een maand zijn ze tevreden dat ze kunnen vertrekken.

Nu moet ik wel zeggen, al de keren dat ik last heb gehad met huurders betroffen het Belgen. Ik heb ook meerdere vreemdelingen als huurder gehad en buiten één Roemeense dame heb ik nooit last ondervonden van vreemdelingen en zelfs die ene keer was het geen probleem van onbetaalde huur maar dat de vriend van de vrouw een ambrasmaker was.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 oktober 2020 om 00:17.
Oud 9 oktober 2020, 00:15   #29
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een slechte huurder gaat er onherroepelijk uit bij mij en geloof me, ik regel het wel zelf om hem wandelen te sturen.
Ik geloof je best hoor,maar jij bent de enige die beslist wat er gebeurd...

Bij ons was dat telkens wikken en wegen....

Voor mijn nicht telde haar zoon als huurder ook ,die woonde uiteindelijk na al die jaren te goedkoop in vergelijking met de andere huurders...

Citaat:

Naar een rechtbank ga ik niet meer, ik zou eerder "krombank" moeten zeggen want op rechtspraak moet ge in dit apenland niet meer rekenen. Huurcontracten maken met plaatsbeschrijving en foto's en deze laten registreren, helpt allemaal geen fluit. Die prachtige lullen van rechters hier bekijken niet eens het huurcontract, het enige wat hun interesseert is dat in hun ogen de huurder de zwakste is en die wordt satijnen kussen onder hun gat geschoven. Alle mogelijke tactieken worden er uit de kast gesleurd om de huur nog met een half jaar te rekken en de huisbaas maar wachten op zijn centen die hij nooit meer zal te zien krijgen. Ik heb zo wat mijn eigen manier om ze buiten te werken. Achter een maand zijn ze tevreden dat ze kunnen vertrekken.
Ik heb véél moeite moeten doen om er eentje uit te krijgen die van een betalingsachterstand een sport maakte....

De rechtbank was het telkens met haar eens,en uiteindelijk bleken wij niet meer met een appartement te zitten,maar eerder met een afgebroken kot...

Allemaal te renoveren uit eigen zak...

Dat was dus de druppel te veel....

Anders hadden wij daar nog betaalbare appartementen te huur aangeboden...

Nu kunnen ze in de toekomst bij de nieuwe eigenaar het quasi dubbele voor hetzelfde gaan neerleggen....

Ik zit er niet meer mee ,en de sollen staan op de bankrekening...

Laatst gewijzigd door Svennies : 9 oktober 2020 om 00:21.
Oud 9 oktober 2020, 00:22   #30
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik geloof je best hoor,maar jij bent de enige die beslist wat er gebeurd...

Bij ons was dat telkens wikken en wegen....

Voor mijn nicht telde haar zoon als huurder ook ,die woonde uiteindelijk na a
Dat is het probleem. Zo iets moet je alleen doen en niet met nichten of broers. Ik koop zelfs alleen wanneer ik het gehele gebouw kan kopen, nooit een enkel appartement met gemeenschappelijke delen.
Oud 9 oktober 2020, 00:36   #31
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is het probleem. Zo iets moet je alleen doen en niet met nichten of broers. Ik koop zelfs alleen wanneer ik het gehele gebouw kan kopen, nooit een enkel appartement met gemeenschappelijke delen.
Tja,die zijn immers gezet ten tijde dat mijn vader en mijn nicht haar vader gezamenlijk een bouwbedrijf hadden....

Feit is wel dat mijn nicht daar ook een periode heeft gewoond aan een schappelijke huurprijs...

Maar een ander feit is ook dat ik nooit van dat voorrecht heb kunnen genieten en ik destijds voor mijn appartement in Mechelen de volle pot diende te betalen vooralleer ik in Muizen heb gebouwd...

Hun excuus was,dan had je maar hier (in Reet dus) moeten komen wonen...

Mijn vrouw werkte destijds in Mechelen (Muizen),en ik in Willebroek (Denaeyer) en de busverbindingen waren destijds voor haar knudde,en nu eigenlijk nog ook...
Oud 9 oktober 2020, 21:33   #32
epicurist_dirk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Dirk, ben jij al 35 jaar gehandicapt ?
Inderdaad het RIZIV erkende mij onmiddellijk in 1983 als +66% invalide.

Alleen weigerde CM mij om economische redenen als invalide en stelde dat ik moest dood zijn.... en werd zodoende ook als dood behandeld waardoor ik nooit bv verzorging van het wit geel kruis of zo heb verkregen, kon creperen! Na rek en trek recht procedure stelde de rechter in 1997 meneer is niet dood hij staat hier....werd CM VERPLICHT mij als +66% invalide te erkennen.

( redenering CM toen was: als ze mij moesten betalen moesten ze nadien alle kanker - invaliden vergoeden, eens de rechtsprocedure opgestart werd die agressief verdergezet)

Ik durf nu wel vrij spreken al heb ik niets te verbergen omdat ik nu niet meer afhankelijk ben van CM en nu na 35 jaar als "normaal" mens behandeld word als gepensioneerd!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 9 oktober 2020 om 21:40.
Oud 9 oktober 2020, 23:08   #33
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Alleen weigerde CM mij om economische redenen als invalide en stelde dat ik moest dood zijn.... en werd zodoende ook als dood behandeld waardoor ik nooit bv verzorging van het wit geel kruis of zo heb verkregen, kon creperen! Na rek en trek recht procedure stelde de rechter in 1997 meneer is niet dood hij staat hier....werd CM VERPLICHT mij als +66% invalide te erkennen.

( redenering CM toen was: als ze mij moesten betalen moesten ze nadien alle kanker - invaliden vergoeden, eens de rechtsprocedure opgestart werd die agressief verdergezet)

Ik durf nu wel vrij spreken al heb ik niets te verbergen omdat ik nu niet meer afhankelijk ben van CM en nu na 35 jaar als "normaal" mens behandeld word als gepensioneerd!
Hieraan zie dat papierschuivers in de administratie soms totaal onverantwoorde oordelen uitspreken.
Ik ben blij voor jou dat je uiteindelijk erkend werd als MENS !!!
Oud 10 oktober 2020, 19:58   #34
epicurist_dirk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Hieraan zie dat papierschuivers in de administratie soms totaal onverantwoorde oordelen uitspreken.
Ik ben blij voor jou dat je uiteindelijk erkend werd als MENS !!!
Ja als gepensioneerde kreeg ik zonder achterna geloop of moeilijk doen waar ik recht op heb na mij 65 ste verjaardag >> waardoor ik mij terug als mens behandeld voel. Ik ook niet meer geviseerd word en ik nu vrij durf te spreken (schrijven).

Nooit heb ik dit bij CM ervaren>>>> al werd CM verplicht mij als +66% invalide te aanvaarden door de rechtbank en ik inderdaad nadien eindelijk terug een wettelijk statuut kreeg als invalide met uitkering.

Maar onder welk sjoemel regel men mij bij CM heeft geplaats weet ik niet! Want zelfs dan heeft CM Mutualiteit "de helpers pfffff" mij nog eens een tijd zonder inkomen gezet >> waardoor ik mijn pensioen sparen dat ik had van voor mijn invaliditeit heb moeten laten uitbetalen om zo te kunnen overleven!!!
Pas toen ik via het RIZIV verlofgeld kreeg als erkende lang durende invalide + 66%, ik dit voorlegde bij CM en dreigde terug naar de rechtbank te stappen werd mijn uitkering terug geactiveerd. Machtswellustige maffia om de invalide via repressie te intimideren zodat ze zwijgen is het!

Toch gestraft? Heb ik sinds 1997 tot pensioen overgang nooit op iets anders mogen rekenen. Geen parkeerkaart voor invalide, geen hulp wit geel kruis, geen trap lift financiële hulp, ez. enz. Mijn vragen werden steeds afgewimpeld , mijn vraag om hulp dat evident was voor anderen gelet op mijn medisch wetenschappelijke bewijzen werd steeds als niet toegestaan afgehandeld!

Bovendien ben ik er rots van overtuigt dat CM mutualiteit (>verzekeraar<) jaren samen gewerkt heeft met AG verzekering waar ik een gewaarborgd inkomen contract bij had.

In beide rechtsprocedures gebruikten de verschillende advocaten van de tegenpartij > CM mutualiteit (verzekeraar) en AG (Fortis) verzekering steeds de zelfde nonsens beweringen en wezen ook naar elkaar om >> bv DNA bewijzen nietig te verklaren als ongeldig als buitenlandse bewijslast niet geldig in Belgisch gezondheid regeling. Terwijl het DNA bewijs geleverd werd door RAD in Jette. idem medisch wetenschappelijk bewijs verklaring en verwijzing naar lotgenoot van mij dat ik verkregen had via de wereld gezondheid organisatie te Zurich.

De verklaring van de wereld gezondheid organisatie te Zurich die notabene eerst naar de mutualiteit moest gestuurd worden om wettig te kunnen zijn en om het dan pas aan mij over te dragen, het zo >>> mijn dokters te MOGEN beschikbaar stellen!!! .

Waardoor ik ook nooit een € uitkering verkregen heb van AG (Fortis) verzekering gewaarborgd komen.

De uitspraak in het hoger gerechtshof pas in jaar 2000 was dat ik de rechtsprocedure kosten niet hoefde te betalen ....dus ik dacht haha ik heb gewonnen.

Hhhooooola: Maar de laatste regel was: dat de verzekeraar niet aan zijn contractuele verplichting moest voldoen >>>omdat er al eens een uitspraak geweest was >>> dat de verzekeraar niet aan de contractuele overeenkomst moest voldoen"!!!!!

Mij is duidelijk dat de verzekeraars zelfde techniek gebruikten om economische redenen >>> zoals ze systematisch doen met rechtsprocedure via rek en trek met bv trein ongeval invalide en andere ramp slachtoffers enz...

>> CM en AG Fortis
er alles aan gedaan hebben om mij volledig te isoleren, wat hen gelukt is. Om mij financieel te pluimen, wat hen gelukt is. Om mij psychisch te breken, WAT NIET GELUKT IS omdat ik de steun kraag van alle hoogst geplaatste Professors in de geneeskunde Diensthoofd Van Oosterom oncoloog UZ Gasthuisberg, Diensthoofd Prof Dr Van Houdenhove UZ Pellenberg, Diensthoofd Prof Dr. Razavi UZ Brussel spycho-onkologie , Prof Dr De Schrijver UZ Gent Kerngeneeskunde enz. enz. dus over de verschillende disciplines voor mij van toepassing samen in de strijd tegen het onrecht van CM en AG Fortis verzekeraars!

Vandaar dat ik durf te stellen door ervaring met "Helpers" dat de 1500€ belofte van Vivaldi links meer dan waarschijnlijk niets meer is dan een Happy Demo om ons de kiezer die niet mocht kiezen te sussen met woorden maar niet met daden die dit zullen vastleggen om uit te voeren..

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 10 oktober 2020 om 20:27.
Oud 10 oktober 2020, 21:22   #35
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als, als, als.....men heeft 1,5 jaar de tijd gehad, lang voor corona om massaal op straat te komen om echte democratie te eisen door verwijderen van de particratie dictatuur.

Had men het goed werkend economisch en politiek voorbeeld van Zwitserland gevolgd dan had deelstaat Vlaanderen zelf beslissing rechten die genomen konden worden via referendum keuze van de bevolking. Keuze die gemaakt werd door de mensen in hun kanton op voorstelen geleverd door alle politieke partijen van links tot rechts!

Dus niets dictatoriaal aan zoals hier de bevolking moet slikken wat partijen die bijna geen kiezers konden verlijden voor AL de kiezer Autoritair beslissen.

Bovendien zal Vivaldi Links Vlaanderen als dood iets behandelen door het compleet in cordon te plaatsen tot 2030 via her federaliseren.
Had men het voorbeeld van Zwitserland genomen dan was er van Vlaanderen geen sprake:
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2020, 22:58   #36
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Mag je nog van geluk spreken dat je geen ambtenaar bent. Daar kennen ze niet eens invaliditeit. Eens je ziektedagen op zijn sturen ze je naar een commissie die je dan op pensioen stelt. Als je dan bv. eerst een deel jaren in de privé gewerkt hebt en pas daarna een aantal jaar als ambtenaar dan krijg je het pensioen in verhouding tot de tijd dat ge gewerkt hebt als ambtenaar. Voor wat je afgedragen hebt in de privé trek je niets omdat je nog niet de pensioen gerechtigde leeftijd hebt. Zo mag je vertrekken met een pensioenuitkering van 600 a 700 euro/maand.

Vele laten zich vangen door een benoeming te aanvaarden zonder weet te hebben van dat a
Oud 11 oktober 2020, 03:16   #37
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

U bent lang niet de enige mijn beste...

Mijn dochter is geboren met Spina Bifida Occulta,een verborgen open rug dus....

De erkenning tot mindervalide heeft dus maar liefst 22 jaar in beslag genomen....

Ondertussen werd ons elk recht op bijstand ontzegd ,zelfs de aanpassingen op haar eerste auto moest ik zelf volledig bijbetalen....

Toen ze eindelijk na 22 jaar werd erkend ,gelde dit zonder enige terugwerkende kracht ....

En nu, word ze zelfs tegengewerkt om haar aanvraag voor een rolstoel,dat was weer een twee jaar durend gevecht om te bekomen waar ze recht op heeft...

En weet u,die meid heeft geeneens een uitkering,die werkt voor haar geld ondanks haar handicap...

Laatst gewijzigd door Svennies : 11 oktober 2020 om 03:19.
Oud 11 oktober 2020, 08:58   #38
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik stel alleen vast dat, degenen die steeds op de staat geteerd hebben, de staat niets gunnen.
De belastingen zijn voor het gepeupel hé.
Zoals altijd zal ook nu weer het "werkende" gepeupel betalen.
Die noemen ze gemakshalve de sterke schouders.
Ze zouden beter charlatans zoals de Peeters, Letermes & co eens droog leggen.
Oud 11 oktober 2020, 20:19   #39
epicurist_dirk
Minister

Standaard

Citaat:
U bent lang niet de enige mijn beste...

Mijn dochter is geboren met Spina Bifida Occulta,een verborgen open rug dus....

De erkenning tot mindervalide heeft dus maar liefst 22 jaar in beslag genomen....

Ondertussen werd ons elk recht op bijstand ontzegd ,zelfs de aanpassingen op haar eerste auto moest ik zelf volledig bijbetalen....

Toen ze eindelijk na 22 jaar werd erkend ,gelde dit zonder enige terugwerkende kracht ....

En nu, word ze zelfs tegengewerkt om haar aanvraag voor een rolstoel,dat was weer een twee jaar durend gevecht om te bekomen waar ze recht op heeft...

En weet u, die meid heeft geeneens een uitkering, die werkt voor haar geld ondanks haar handicap...
>>> Ik mocht gans de tijd geen bal bijverdienen!!! alleen onbetaalde sporadische hulp kon die ik jaarlijks opnieuw moest aan vragen bij de Mutualiteit en waar de "werkgever" net als ik zelf ook jaarlijks moest ondertekend bevestigend dat die nooit zou betalen voor mijn bewezen diensten!!!
Op die wijze werden mijn financieel mogelijkheden dus opgeblazen om mij op zijn minst financieel kapot te maken en op de knieën te dwingen.

De meerderheid van de bevolking is door het jaren lang aanhouden gepreek van de politici en hun zuilen en belangengroepen er van overtuigd dat invaliden maar moeten blazen of zuchten en dat aan hun wensen word voldaan > betaald door de gemeenschap"

De realiteit is dat langdurende zieken en invaliden laatst komen als het aankomt om daadwerkelijk te verkrijgen waar ze recht op hebben.

De mutualiteit = verzekeraars graaien eerst, dan word het kiesvee bevoordeeld, pas dan als, als, er nog en € overschiet worden de invalide bekeken, wie ouders heeft of waar volgens de mutualiteit = verzekeraar een haartje scheef zit kan oprotten! Inderdaad mutualiteit = verzekeraar, omdat alles nu eventueel terug betaald word met bijkomen verzekeringen contracten!!!

Mutualiteit = verzekeraar betallen om de publiciteit bij wijze van spreken makkelijk duizende stoelgang probemen of breuken die door de mensen zelf veroorzaakt zijn bij skieen, skeaten, enz. zonder probleem terug.

Maar als schade aangegeven word door een jong persoon van lang durende ziekte of invaliditeit na werk, auto ongeval of na medisch noodzakelijke ingreep dan verdwijnen om economische redenen Mutualiteit = alle verzekeraars plots van de wereld, worden compleet onbereikbaar.

Zijn Mutualiteit = alle verzekeraars NIET meer beschikbaar, bellen of schrijven zelfs via aangetekende brief is nutteloos en moet het slachtoffer om te overleven wel een rechtsprocedure opstaren. En dan begint het corrupte maar echt!

De rechtsprocedure die omdat het slachtoffer de rechtsprocedure opstart zelf moet bekostigen, dus ook de advocaat, de gerechtsgeneesheer, het administratief doorsturen van dossiers enz is op kosten van de invalide die de Mutualiteit of alle verzekeraars dagvaart.

>>> Daardoor kunnen natuurlijk de Mutualiteit of alle verzekeraars deze en alle andere schade dossier rechtsprocedures rekken en trekken en de kosten opdrijven zoveel ze maar kunnen door steeds weer nieuwe bewijzen te vragen of door gewoon niet aanwezig te zijn in de rechtbank zodat de zaak weer uitgesteld moet worden ende kosten oplopen voor de zieke of invalide die normaal volgens de wet recht heeft op "hulp".

Corrupte boel dus dat de massa van de mensen niet weten, het zelfs niet willen geloven als men hen met de neus op de feiten drukt. De langdurige zieke of invalide, hun ouders wel geld ziek of kirreweit zal zijn.

Bewuste Strategie van Mutualiteit of alle verzekeraars waardoor de langdurige zieke of invalide geïsoleerd word.

Omdat de politiek alles wat met RMZ te maken heeft als een roze wolk voorstelt...... omdat ze geld moeten hebben voor al het andere niet RMZ gebonden!!!

Bovendien word zo de Mutualiteit = alle verzekeraars de slachtoffers en is de zieke of invalide de aanvaller voor de rechtbanken!!!
Wat de benaderingen en het uitgangspunt terzake compleet veranderd.

Bovendien zijn er géén advocaten te vinden die medische dossiers pleiten, al de advocaten die dat wel kunnen en doen werken inderdaad voor Mutualiteit = alle verzekeraars!!!
De rechter stelt dat die niets weten over geneeskunde en gaan dus af op wat de advocaten pleiten ...... leugens of niet, alles kan!

Waardoor het bijna onmogelijk is om de Mutualiteit = alle verzekeraars te dagvaarden en dan ook nog in de rechtbank in het gelijk gesteld te worden.

Conclusie witte boord criminaliteit in kwadraat!

Ben mij bewust dat dit lijkt buiten de draad te vallen, maar de "Hitler Volkswagen " belofte voor en om de 1500€ pension valt binnen de zelfde vuil politiek goednieuws schouw nu van de Vivaldi linkse. Waar via manipulatie de kiesvee vriendjes voor bewezen diensten om anders denkenden kapot te maken beloont worden met "verworvenheden" zullen zij en alleen zij profiteren en de rest van de bevolking er zal mogen blijven dromen.

Zoals langdurige zieken en invaliden mogen blijven dromen "hulp" te krijgen waar ze wettelijk recht op hebben.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 11 oktober 2020 om 20:33.
Oud 11 oktober 2020, 20:35   #40
epicurist_dirk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Had men het voorbeeld van Zwitserland genomen dan was er van Vlaanderen geen sprake:
Zwitserland bestaat uit 26 kantons van zeer verschillende omvang (van 37 tot 7.105 km², van 15.000 en 1.200.000 inwoners). Ieder kanton heeft een eigen grondwet, een eigen regering, een eigen parlement, eigen gerechten en een eigen politie.

Maar inderdaad Vlaanderen situeert zich niet op Zwitsers grondgebied
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be