![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast > zucht....................wat ben jij toch een zielig figuur...maar goed ok dat mag in een democratie |
![]() |
#22 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote:
>Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak >met bommen. Woehahahahahahahahaha *proest* Jij vindt jezelf heel wat, he? Hans 'Opinions are like assholes: everybody has one'. |
![]() |
#23 |
|
![]() R.Wereldsman wrote:
> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast > > Het feit dat schoolhoofden ouders moeten verplichten > contracten te tekenen dat hun kind op school > ook verplicht moeten meedoen > met diet racistische Sinterklaasfeest is nationale schande. > Ha ha ha > Het is typerend voor racistengedrag. > De mensen worden gechanteerd met machtsmiddelen > en soms met geweldsmiddelen > om rioolrattengedrag te vertonen en vervolgens wordt geroepen > dat veel mensen meedoen en dat het een succes is. > Men lijkt ook Bush zelf wel! > Bush rijdt met z'n paard over de daken en laat Powell pakjes in de schoenen doen? > Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak > met bommen. Zover zal het zeker niet komen met > het allochtonen verplichten het rioolrattenkinderfeest te vieren > Ik ben eigenlijk tros op de nieuwe Nederlanders. > Door hun optreden worden de Nederlandse racisten langzaam > genezen en wordt het Sinterklaasfeest elk jaar weer minder > gevierd of zeer ingetogen gevierd.. > > Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes > niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger > haar opdeden. Zwartepieten zijn gewoon zwart geverfde mensen > Mama en papa hoeven dan ook niet te liegen en kinderen te vertellen > dat de Pietjes uit de schoorsteen komen die er ook niet meer zijn. > Mama maar wat is een schoorsteen? > Daar zit roet in Pietje? > Hebben wij ook een schoorsteen mama? > Nee, maar Piet is eerst naakt door de schoorsteen gegaan van > huizen waar er nog schoorstenen staan. Daarom is Zwate Piet > zo zwart. > Mama, maar de kleren van zwarte Piet zijn nog helemaal > schoon. > Pieterbaas ging naakt door de schoorsteen Pietje > Waarom naakt mama? > Pieterbaas was op zoek naar meisjes die > hun schoen al klaar hadden staan. > O,oooo > Het is een sprookje, een verhaaltjes, net als sneeuwwitje en de zeven dwergen of moet dat misschien Zwartroetje en de 7 dwergen worden? Of mag dwergen ook niet? > Wat een misere voor al die onschuldige en schattige kleintjes > Dat ouders hun kinderen dat aandoen is al het bewijs dat ze > niet in goed in hun hoofd zijn! > Gezonde ouders doen hun kinderen dat toch niet zomaar aan > > Nederlanders die niet meer tot leugenmachines gemaakt > worden is ook al heel wat waard! > Ouders, doe in 2005 er wat aan!!!! > Sinterklaas is 750 jaar oud, een lange Hollandse traditie. En jij gaat mij vertellen wat ik mijn kinderen moet vertellen? Jij moet nodig inburgeren om deze traditie te leren relativeren. Hollanders hebben dat allang gedaan. |
![]() |
#24 |
|
![]() R.Wereldsman wrote:
> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen [..] Natuurlijk niet dombo. Wie zich aangesproken voelt zoals die idioten die een verbod eisen van Sinterklaas zijn zwaar gestoord, net als jij trouwens. |
![]() |
#25 |
|
![]() "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > en de figuren zullen langzaam worden aangepast Aldus de imitatie-Piet, die ze absoluut niet op een rijtje heeft in zijn bovenkamer. |
![]() |
#26 |
|
![]() "Bul Super" <[email protected]> schreef in bericht news:1102348823.5b2d964ad161198681998b68b61dab04@t eranews... > R.Wereldsman wrote: > >> Sinterklaas en Pieterbaas gaat na nog 1 genaratie verdwijnen > > [..] > > Natuurlijk niet dombo. Wie zich aangesproken voelt zoals die idioten die > een verbod eisen van Sinterklaas zijn zwaar gestoord, net als jij > trouwens. En jij. Ga toch ergens anders aan je speentje lurken. > |
![]() |
#27 |
|
![]() "Hans" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "R.Wereldsman" <[email protected]> wrote: > >>Wat hier in het klein gebeurt met contracten, doet Bush in Irak >>met bommen. > > Woehahahahahahahahaha *proest* > Jij vindt jezelf heel wat, he? > > > Hans > 'Opinions are like assholes: everybody has one'. |
![]() |
#28 |
|
![]() "Anneke" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Jij bent bijzonder gestoord. Eigenlijk een hopeloos geval als ik elke keer > jouw waanzinnige berichten lees. Kun je niet terug naar het land waar jouw > soortgenoten wonen? > Dat is altijd zo. Onze bewustzijnsproducten verschillen als die van een krankzinnige en een gezonde persoon. En racisme is een vorm van geestelijke gestoordheid! |
![]() |
#29 |
|
![]() "Wouter" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Zo hallo.. > Lees je nog niet de bronnen die je zijn aangedragen. > Zucht... > Zo kun je mensen nooit overtuigen. Welke bronnen ? |
![]() |
#30 |
|
![]() "Frithareiks" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > R.Wereldsman schreef: > >>Sinterklaas en Pieterbaas > > Knecht!!! > > ------ > > Samen op weg naar de ondergang. Ikke niet. |
![]() |
#31 |
|
![]() "Japiejo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Wat ben je toch een vreselijke zielige man! Zielige man........ o ja...! |
![]() |
#32 |
|
![]() "deekodiver" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Dat is allemaal folklore (cultureel erfgoed) , waarom moet daar zo zwaar > aan > getild worden. > Kunnen we misschien ook metteen de kleinsten op de hoogte brengen dat de > ooievaar niet bestaat . Daar heb je het weer: De ooievaar bestaat wel! |
![]() |
#33 |
|
![]() "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > R.Wereldsman wrote: > > Gij zijt de Familie Doorzon van deze nieuwsgroep. > Welke familie is dat. Ik ben geen familie. Ik ben R. Wereldsman, de man die informatie geeft over racisme en racisten uit liefde en geheel kosteloos.. |
![]() |
#34 |
|
![]() "The Spanish Inquisition" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] l.nl... > R.Wereldsman wrote: > > Ha, nutcase! > >> Het zou al een hele verbetering zijn indien de Pietjes >> niet zwart werden geschilderd en geen pruik met neger >> haar opdeden. > > Bij mij in de buurt liepen een sint met twee zwarte pieten van een jaartje > of twaalf. Het aardige was dat de sint een 'bruin' jongetje was en de > zwarte pieten witte jongetjes met een paar strepen zwart in hun gezicht. > > Die hebben het beter begrepen dan onze Wereldsman. > > Het is nl. maar een spelletje! > Die hebben R. Wereldsman gelezen. |
![]() |
#35 |
|
![]() : > Zo hallo..
: > Lees je nog niet de bronnen die je zijn aangedragen. : > Zucht... : > Zo kun je mensen nooit overtuigen. : : : Welke bronnen ? Hallo... De vorige keer toen je dat vroeg heb ik je dat al verteld. Dus je kan wel blijven doen alsof je blind bent. Maar ik ga het echt niet 10x opschrijven, mooie van internet is dat je alles terug kan vinden. Dus lees je eigen groepje nog maar eens door, en kijk anders wat er vorig jaar aan "Mustafa Maluka" gepost is in alive.culture.nl.sinterklaas. Maar goed net als vorig jaar zul je vast na 5 december er geen tijd meer voor hebben. Wouter |
![]() |
#36 |
|
![]() On Tue, 7 Dec 2004 01:52:43 +0100, "R.Wereldsman"
<[email protected]> wrote: > > "Frithareiks" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > R.Wereldsman schreef: > > > >>Sinterklaas en Pieterbaas > > > > Knecht!!! > > > > ------ > > > > Samen op weg naar de ondergang. > > Ikke niet. > Nee, jongen, natuurlijk niet. Heb je je pilletjes al genomen? Sargon |
![]() |
#37 |
|
![]() On Tue, 7 Dec 2004 01:57:04 +0100, R.Wereldsman wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> R.Wereldsman wrote: >> >> Gij zijt de Familie Doorzon van deze nieuwsgroep. >> > > Welke familie is dat. > Ik ben geen familie. Ik ben R. Wereldsman, > de man die informatie geeft over racisme en racisten > uit liefde en geheel kosteloos.. Aan u daarintegen zijn nogal wat kosten. -- Steun de Nieuwe Fascisten > www.vlaams-burgerinitiatief.be http://users.pandora.be/dvg |