![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de zaak van het Internationaal Strafhof tegen ons helemaal rond te maken: https://www.youtube.com/watch?v=Cu_3VZURxD4
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van duizend kleine dorpen, onder wolken, grauw en grijs Met donkergroene heuvels, vervagend in de lucht Soms wondermooi beschilderd, met een witte duivenvlucht En nergens valt de regen zo mals en ruisend neer En nergens gaat de wind zo liefdevol, zo zacht tekeer Hij krijgt de vrije ruimte, want als een open hand Zacht golvend als water, is Vlaanderen, m'n land Luisterend naar de regen, die langzaam neder zijgt Luisterend naar de nacht, die in 't duister hijgt Word ik een kuil vol dromen, verglijdend langs de tijd Ik hoor rivieren stromen en zingen van tederheid Want, golvend als het water ligt mijn land aan de zee Zij neemt papieren bootjes, al dansend, met zich mee Die ik, als knaap, liet varen, beladen met een droom Maar die nooit weder kwamen, zij bleven enkel droom Misschien dat zij vernamen, m'n kinderlijk verdriet Want alle winden zingen een wild en lachend lied Zij schuurden langs de velden, en langs 't wassend graan En laten de papavers, vol rode vensters slaan Soms breekt de hemel open, vol gouden zonnelicht De wijde vlakten worden een heerlijk vergezicht Begrensd met groene bomen, waarop de hemel rust Vol donkerblauwe dromen, vol tijdeloze rust Uit de tijd geworpen, vergeten paradijs Van duizend kleine dorpen, onder wolken, grauw en grijs Met donkergroene heuvels, vervagend in de lucht Soms wondermooi beschilderd, met een witte duivenvlucht En nergens valt de regen zo mals en ruisend neer En nergens gaat de wind zo liefdevol, zo zacht tekeer Hij krijgt de vrije ruimte, want als een open hand Zacht golvend als water, is Vlaanderen, m'n land |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was thuis de jongste en op mijn oudere zus en broer is Jenny, nog komen babysitten en dat was, denk ik toch voor de tijd dat zij Will had leren kennen.
Als ik er ben gekomen, je weet wel, uit die bloemkool dan was mijn broer al bijna oud genoeg om op mij te passen, dus heel veel heb ik haar dan ook niet echt gezien. Wij woonden toen nog in Woluwe, en Jenny woonde gewoon een straat verder. Schuin over een speelkameraad van mij en die zijn broer is ook begonnen met muziek. Will heeft die toen ook wat geholpen, vooral met zijn eerste plaatje. Will Tura heb ik daar dan later ook persoonlijk ontmoet, maar dan was ik wel nog een klein manneke. Dat was het zo dus wat kort samengevat.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: maarja, zelfrelativering en de Vlaming. Moeilijk.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 oktober 2020 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een groot verschil tussen zelfrelativering en jezelf afzeiken. Dat laatste hoort zeker niet bij een belangrijke herdenking, daar moet toch wel enig decorum in acht genomen worden. En van een beetje borstklopperij is nog nooit iemand dood gegaan.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 18 oktober 2020 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid heeft zijn/haar rechten.
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Isabella A smeekt die weg niet op te gaan.
Ze heeft dingen gezien
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knap geformuleerd.
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Waarover gaat dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sorry voor off-topic maar ik heb als kind nog met Koen Wauters en zijn broer gespeeld, haha. Ze woonden 'achter den hoek' waar ik toen met mijn ouders woonde. Pas toen Clouseau doorbrak met "Anne" herkende ik direct mijn voormalige speelkameraadjes...... Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 19 oktober 2020 om 17:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |