![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De virologen kunnen niet anders dan pleiten voor het behoud van de mondmaskerplicht zelfs als er een vaccin is. Ze hebben immers de natuurlijke weg voor groepsimmuniteit afgesloten en moeten nu hun maatregelen kunnen blijven rechtvaardigen. Trouwens ze willen nog heel veel onderzoeken doen naar het virus en zijn overdraagbaarheid. Ze moeten de politici dus blijven overtuigen van de noodzaak om daar geld in te blijven pompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een ander voorbeeld sinds maart/april 2020 weet men dat men buiten in de open lucht niet besmet wordt. Maar toch wordt er weinig of geen verschil gemaakt met binnen. Dus geen sport buiten omdat het binnen risico's oplevert. Of met meer dan 4 man/vrouw buiten vormt men een volksoploop en wordt men prompt beboet. Het eindejaarsfeest levert de psychologische kers op de Kersttaart. Een gezin mag slechts één iemand uitnodigen en dit slechts op 24 en 25 december. Dat iedereen niet vrij is op deze dagen speelt geen rol. Men mag deze 'grote' gunst niet benutten op een andere dag. Op 28 december is het Onnozele-Kinderen-dag. Daar horen vanaf dit jaar ook de politici en andere bewindslui bij.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 4 december 2020 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zal het mondmasker verder nog nuttig zijn. Want het corona-virus zal nog steeds circuleren ingevolge het bestaan van gatachterlijken bij wie het de broek uitloopt bij de suggestie zich te laten vaccineren.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog andere argumenten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Wat baten kaars en bril als quercus niet zienen wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk je, dat Corona opeens gaat verdwijnen? Ik dacht vroeger dat de bevolking niet zo gat-achterlijk was, o boy wat was ik verkeerd. ![]() . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 december 2020 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
of moest hij die analogie niet begrijpen; Querqus is zo iemand die denkt dat je alleen ziekte-slachtoffers kan vermijden door het leven te verbieden. en fred hier beneden ook ![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 december 2020 om 16:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie al besmet geweest is heeft dus geen vaccin nodig, ik zou niet weten waarom, momenteel dus quasi 40% van de bevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen allemaal het corona-virus doorgeven, totaal onbewust. Het volstaat dat ik, als gevaccineerde, per toeval met mijn handen een besmet handvat heb aangeraakt en met diezelfde handen nog een ander voorwerp aanraak. Jij komt toevallig n?* mij en raakt hetzelfde voorwerp aan. Bingo, dat virus zit ook op uw handen. Daarna, per toeval, heb je ergens ondraaglijke jeuk rond uw neusgaten of rond uw ogen en je wrijft... het virus vindt de weg, je bent besmet. Door mij??? Bijlange niet!
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Ja maar als gevaccineerden zomaar dat virus blijven doorgeven, dan bereik je ook geen groepsimmuniteit met dat vaccin. Terwijl dat op een natuurlijke manier wel lukt, de media haalden het voorbeeld van Bergamo aan. Concreet: door gezonde mensen te verhinderen zich te besmetten maar ze wel te vaccineren gaat men er voor zorgen dat er nooit groepsimmuniteit kan komen en dat dit circus zal blijven duren. Want dat is exact wat jouw stelling impliceert. :-s
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De virusconcentratie is dan zo klein dat het infectiegevaar nagenoeg nul is.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |