![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vindt dat je gelijk hebt maar dat gaat niet overal op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Europe: 15.4 Southeast Asia: 13.2 Global: 10.6 Western Pacific: 10.2 Americas: 9.8 Africa: 7.4 Eastern Mediterranean: 3.9 Dubbel zoveel zelfmoorden in Europa dan in Afrika, waar het toch een pak minder aangenaam wonen is voor de man met de afrikaanse pet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in vele landen verbleven .....levenskwaliteit is vooral een zaak van welzijn en veel minder van welvaart. Ik heb bij Cubaanse families in heel simpele huisjes een enorm gevoel van levenskwaliteit en geluk ervaren .....In onze contreien willen we het mooiste huis maar hebben geen echte thuis meer. Als mensen te veel zijn afgestemd op materialisme gaan alle andere basiswaarden tot geluk verloren. Een oude auto oplappen geeft dikwijls veel meer voldoening dan in een showroom een hoogtechnologische wagen gaan kopen. In landen met een goede gezondheidszorg ....lekker weer .....is de levenskwaliteit een pak hoger als hier......Ik zie hier vooral egoïsme...narcisme materialisme en eenzame verzuurde mensen. Ze hebben wel een mooie villa met 3 badkamers en 4 slaapkamers maar in die kamers liggen vooral hun enige echte vrienden ....de kat en de hond. Ze leven in een gouden kooi......en ik heb het altijd geweten wat je wint aan welvaart verlies je aan welzijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een klein deel van het geheel aan proefpersonen die reacties toont is toch geen goed teken. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 24 oktober 2020 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50% kans dat ze dus liegen ivm die placebo.
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De arts, die de stichting Artsen voor Waarheid heeft opgericht, zei ook in contact te staan met maar liefst 87.000 verpleegkundigen die het coronavaccin niet willen.
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vraag is dan wel of ze ons met rust gaan laten deze volgende zomer als we allemaal braafjes een vaccin nemen. Of gaan ze dan iets anders vinden om onze vrijheden flagrant te schenden?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 24 oktober 2020 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ze gaat ook los voorbij aan de opgebouwde immuniteit van de voorgaande maanden en de cross-immuniteit met andere corona virussen. Op hoeveel mikken de fabrikanten van het influenza vaccin met een efficiëntie van ergens 20% bij ouderen is dan de vraag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er een groepsimmuniteit van 60 a 70% nodig is, waarom dan al die preventie?
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ons Marcske heeft duidelijk nooit op een jezuïeten college gezeten. Groepsimmuniteit is alleen goed als er daardoor massa's geld wordt verdiend door verkoop van vaccins anders is het een werktuig van den duivel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ofwel is die Van Ranst een debiel om dat te verbieden, of hij wordt betaald door vaccin promotors. Even checken, ja, beiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/vanranstmarc/sta...87542574514178 Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 24 oktober 2020 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan de andere kant, als het overal ter wereld 'te snel' zou gaan, dan zou de ziekte letterlijk kunnen verdwijnen, maar goed, dat is slechts een theoretische mogelijkheid.
|
![]() |
![]() |