![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar is iedereen die nu een snotneus heeft een corona zieke |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent dus eigenlijk resistenter maar niet volledig immuun meer. Ik zou verwachten dat jij een studiegeval zou worden...
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je zou niet aangenomen zijn, gezien je antilichamen had, he.
Dat lijkt inderdaad te wijzen op de typische corona toestand: je verliest je immuniteit maar de ziekte wordt milder en milder naarmate je meer en meer keren besmet geraakt. Als jij een "typisch" geval bent, dan moeten we vaccinatie gewoon zien als een verhoging van de resistentie en niet als een manier om immuniteit te bekomen. Het is dan een "eerste besmetting" en we gaan dan een seizoensgebonden terugkeer hebben die niet te vermijden is. Is het deze keer ook in de longen afgezakt, en ademhalingsproblemen gehad, of is het gewoon "grieperig" geweest ? |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat vooral uitgesproken is/was deze keer is de vermoeidheid (die er nog is) en het verlies van smaak. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het vermoeid zijn is waarschijnlijk een gevolg van de immuun reactie. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Minister
|
Allicht niet.
Zou het kunnen dat het een andere virale infectie was ?
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee , en ik begrijp uw voorzichtigheid !! Ik kijk ook uit !!
Ik kom soms wel buiten , MET masker !! En wie mij uitlacht omdat ik mij aan de coronaregels hou , F.O. !! Ik heb er hier al tegengekomen die het vertikken een masker te dragen , tenzij met goedkeuring van de dokter wegens .... , maar .... ze zitten op een bankje of staan bij mekaar , dus geen 1,5m , geen monddoek , handen geven , zelfs "sigaret" of drinkfles doorgeven !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Europees Commissaris
|
Neen, natuurlijk niet. Iedereen denkt dat hij corona heeft bij verkoudheidsverschijnselen, ik bemerk dat zelfs bij mezelf (en ik beschouw mezelf voor de rest als redelijk rationeel). Op zich niet zo vreemd als je er iedere minuut van iedere dag op gewezen wordt.
Ik wou alleen aangeven dat er argumentatie is dat het hier mogelijks om een vals positief resultaat gaat. |
|
|
|
|
|
#33 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In beide gevallen heb ik geen arts van dichtbij gezien :s |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verlies van geur/smaak is toch wel een dikke indicatie lijkt me.
Bij griep of verkoudheid nog niet voorgehad.
|
|
|
#35 |
|
Banneling
|
Dat was bijzonder opmerkelijk. Veel sterker aanwezig dan in Maart, maar toen crepeerde ik van de keelpijn en longproblemen. Dus dat was minder van mijn zorgen, kan dus subjectief zijn.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij een verstopte neus kan je toch ook meestal niets ruiken? En als je niet kan ruiken kan je ook niets meer smaken he. Ik heb dat al vaker gehad hoor, maar ik zou uiteraard ook meteen aan corona denken moest ik het in deze tijden meemaken.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook kortademigheid, vlug moe zijn, keelpijn, diaree, koorts, spierpijn, en nog een paar denk ik.
|
|
|
|
#39 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mijn zoon is het dan intermitterend teruggekomen: soms volledig zijn smaak terug, soms weer helemaal niks. Alsof je een "slecht contact" had. En hij was helemaal niet zwaar ziek: wat keelpijn, lichte koorts en een beetje een verstopte neus, eigenlijk voor de rest een heel milde verkoudheid gedurende 3 of 4 dagen. Het is pas op het einde dat de smaak plots uitgevallen is. Het is waar dat je dat soms ook van andere ontstekingen kan hebben, maar het is eerder zeldzaam. Het was toen niet te doen om een test te hebben (> 10 dagen wachttijd), maar de dokter zegde dat het 95% zeker was dat het corona was. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 november 2020 om 07:12. |
|
|
|
|