![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() Ons moeder was daar echt tegen.
Onze pa dan weer had er geen problemen mee. Uiteindelijk had ons moeder het laatste woord.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De plezantste dingen waren de piratten en fluitfusees. Pirat onder blikje en het schoot half zo hoog als de kerktoren !
Je kon ze enkel krijgen als je een 16+ kende die ze wou kopen in de dagbladhandel. Verder wat pogingen om films na te apen met zelfgemaakte katapulten, pijl en boog, proppen schieten met buisafval en zelfgemaakte degens. We mochten vuurke stook spelen buiten. Daar was een stok met plastiek rond een "lekker". Met de brandende druppels plastiek kon je de rest van het afval in brand steken. Ik merk op dat de nieuwere generaties enorm onhandig zijn met vuur als bv. verjaardagskaarsen aansteken. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 3 november 2020 om 10:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op een jaar of 12 zo'n Diana luchtkarabijntje gekregen van mijn schoonbroer. 'k Heb het nog steeds.
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ouders waren radicaal en volledig tegen speelgoedwapens. Maar niet getreurd, klakkebuizen waren betaalbaar, en Unigro boekjes waren perfect om pijltjes te rollen.
Maar ik kon geen klakkebuis mee naar huis nemen, die werd resoluut herleid tot een zeer creatief vormpje, maar ongeveer even bruikbaar als een sneeuwbal in de hel.
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En indien de longen niet voldoende kracht hadden ... de luchtdarm van de compressor was een optie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hij bracht voor zijn meute kleinkinderen kapot 'speelgoed' mee van zijn klanten. "Hier Vic, daar kunnen de klein mannen zich mee amuseren" Af en toe zat daar een kapot maar echt jachtgeweer tussen. En wij maar op straat en in het bos spelen - pang pang. Stel dit even voor .... vandaag .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar werden Nazi's gescalpeerd, nogal hard die film. Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 november 2020 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, Walther P38.
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Vandaag nog met het hele gezin een soort lasershoot gehouden, gewonnen door de mama. Mijn kinderen hebben, net als ikzelf 2000 jaar geleden, behalve 'vuurwapens' ook zwaarden, pijl en boog en wanneer dat niet volstaat, worden er hier regelmatig flink wat (nep)boksen uitgedeeld.
Toch zijn het geen vechters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vooral meer lawaai
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een leuke tandwielverhouding. Met een Triporteur heb je geen "omvalsnelheid".
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat met mijn moeder in de kerk, zwaar gelovig.
Daar werden de psalmen tergend langzaam gezongen. Ik zat met de nagel te prutsen met een paar rolletjes klappertjes voor mijn klapperpistool. Ineens gingen de klappertjes af en mijn broek stond bijne in de fik, wel een enorme rook wolk. "Jij mag nooit meer mee" zei mijn moeder. ![]() ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 3 november 2020 om 19:44. |
![]() |
![]() |